Minden idők legizgalmasabb kereskedelmi innovációival készül az EuroShop – videónkkal

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 10. 01. 12:12

A kereskedelmi beruházások világseregszemléjén 92 ország állítja ki portékáját több, mint százezer négyzetméteren 2014 február 16-20-án Düsseldorfban. A számtalan iparági szegmens, például kereskedelmi bútorzat, technológia, dizájn,hűtéstechnika, Marketing at Retail mellett a fény játssza majd az egyik főszerepet.

welcome kep

A 3 évente megrendezésre kerülő eseményre időzítik a nagy gyártók legfrissebb innovációikat is legyen az a vizuális merchandising, lopásvédelem vagy épp a kasszazóna területéhez kapcsolható. A technológia fejlődésére való tekintettel külön területet kap a valóságos és a virtuális vásárlást összekötő megoldások tárháza. Hagyományosan erős a napicikk kereskedelem mellett a divatvilág újdonságainak bemutatása is. Kiállítják a német, osztrák, svájci POPAI POP verseny nevezettjeit és a POPAI Global Awards, a nemzeti POP versenyek győzteseinek diadala ünnepélyes eredményhirdetését is itt rendezik.

Az EuroShop hangulatát nehéz szavakba önteni: az ötletek lenyűgöző tárháza, impozáns és meghökkentő vásári standok, a nemzetközi szakmai látogatók olvasztótégelye, a világ kiskereskedelmének „ki kicsodájának” felvonulása és az a szikra, amely az EuroShop csarnokaiba lépve azonnal felvillanyozza a látogatót – talán ez jellemzi leginkább találóan a seregszemlét.

(Nyilatkozik: Máté Szilvia, Képviseletvezető, BD-Expo Kft., A Messe Düsseldorf és a Veletrhy Brno hivatalos magyarországi képviselete.)

A düsseldorfi EuroShop a kereskedelemben és partnereinél használatos beruházási eszközök legnagyobb világvására, egyúttal pedig kihagyhatatlan platformja a jövő irányzatainak, a vízióknak és a kézzel fogható kiskereskedelmi hangulatképeknek. A kereskedelmi szakemberek sehol másutt nem találkozhatnak a fejlesztések, megoldások és az innováció ilyen széles skálájával – nemzetközi összehasonlításban is -, ahol szakértőkkel is vitázhatnak. A 2014. február 16-20. között a Düsseldorfi Vásárvárosban küszöbön álló következő EuroShop ezért kihagyhatatlan a kiskereskedelem döntésekért felelős vezetőinek, egyúttal pedig útmutató az iparágnak.

Az EuroShop jelmondata, a „Your Global Flagship Event“ nem csupán a szakvásár nagyságrendjét és meggyőző erejét tükrözi, hanem azt is, hogy következetesen orientálódik a kiállítók és látogatók igényeihez és a számukra nyújtott előnyöknek. A négy kínálati csoport a lehetőségek lenyűgöző választékát kínálja.

Az EuroConcept kínálati csoportja széles ívet fog át: az üzletberendezéstől a belsőépítészeten és bolttervezésen és világításon át a hűtőbútorokig, újszerű anyagokig és padlóburkolatokig.

Az EuroSales a vásárlás élményére összpontosít és megszólítja az eladási helyen az összes érzékszervet, legyen szó az árubemutatásról, a vizuális marketingről vagy a merchandising-ról.

Az EuroCIS szegmens a legújabb kiskereskedelmi technológiai megoldásokat kínálja az ügyfelek kiszolgálásához, a POS technológia és a mobil vásárlás, valamint az ERP, a beszállítói lánc kezelés és a veszteségcsökkentés területén. Ebben egyre nagyobb súllyal szerepel a többcsatornás értékesítés.

Az élő marketing szakértői és a kommunikációs szakemberek az EuroExpo kínálati csoportban találják meg a helyüket. A kereskedők, gyártók és szolgáltatók képviselői az új standépítési, standtervezési és rendezvényötletekkel találkozhatnak itt.

Az előző, 2011-ben rendezett EuroShop szakvásár 53 ország 2036 kiállítójával és 108.000 négyzetméternyi nettó kiállítási területével, valamint az öt földrészről érkezett több mint 107.000 szakmai látogatóval minden tekintetben rekordot döntött, és ígéretes előjelek mutatnak arra, hogy 2014-ben ezeket az eredményeket is meg lehet haladni, ugyanis a kiállítói érdeklődés olyan mértékű, hogy a korábbi 15 helyett 16 vásárcsarnokot foglal el a 2014-es seregszemle.

Az EuroShop sikerét az a tény garantálja, hogy Düsseldorfban folyamatosan dolgoznak a sikeres koncepció további finomításán. A kiskereskedelmi világítás robbanásszerűen fejlődő területének ezért 2014-ben nem csupán egy önálló csarnokot szentelnek, hanem „Lighting Designer´s Zone“ néven először alakítanak ki egy külön területet a fénytervezők és fénydizájnerek számára. A Visual Merchandising a 4-es vásárcsarnokban ad ihletet mindazoknak, akik a kirakati bábuk, a minőségi dekoráció és boltberendezés iránt érdeklődnek.

Az EuroShop 2014 újdonságai közé tartozik a héten belüli átütemezés is. A korábban szombattól szerdáig rendezett seregszemlét a résztvevő ágazatok kiállítóinak és látogatóinak kérésére 2014-ben vasárnaptól csütörtökig tartják.

A bevált és rangos résztvevőket felvonultató fórumok, mint az Építészeti és dizájn fórum, az ECO Fórum, az EuroCIS Fórum, a Többcsatornás értékesítés fóruma és a POPAI Fórum (valamennyi német/angol szinkrontolmácsolással) vagy olyan különbemutatók, mint az EuroShop Designer Village és a POPAI Village közvetlenül a vásári forgatagban egészíti ki a kiállítók szerteágazó kínálatát.

Ezen kívül az EuroShop szakvásárral párhuzamosan rendezik ismét a neves Retail Design konferenciát, ahol az EuroShop Retail Design és a hőn áhított Retail Technology Awards Europe (reta) díjat is átadják.

Az EuroShop 2014 szakvásárt 2014. február 16-20. között, vasárnaptól csütörtökig látogathatják a szakmai látogatók 10.00 és 18.00 óra között. Az egy napra érvényes belépőjegy ára 60,- euró (online elővételben 42,- euró), a 2 napra érvényes belépő 80,- euróba kerül (online elővételben 60,- euró), az összes vásárnapra érvényes bérlet ára 135,- euró (online elővételben 115,- euró). A diákjegy ára 20,- euró.

A belépőjegyekkel ingyenesen lehet igénybe venni a VRR regionális közlekedési szövetség közösségi közlekedési eszközeit a vásárra utazásra és a visszautazásra.

További felvilágosítás az EuroShop 2014 szakvásárról: www.euroshop.de.

Kapcsolódó cikkeink