Az európaiak elégedettebbek az online vásárlásokkal, mint a boltival
Az európaiak 80 százaléka elégedett az online vásárlásokkal, míg a boltival csak 67 százalékuk derül ki a UPS logisztikai szolgáltató legfrissebb, reprezentatív felméréséből.
A kutatás rámutatott, hogy az európai fogyasztók online is elvárják a tökéletes vásárlói élményt, a termékek ára és a szállítási idő kulcsfontosságú, a nyilatkozók 58 százaléka hagyott már félbe vásárlást a túl hosszú kiszállítási idő, vagy a kiszállítási dátum hiánya miatt.
A megkérdezettek 87 százaléka hajlandó tenni az ingyenes kézbesítés érdekében, 43 százalékuk például további termékeket vesz, a vevők harmada pedig hajlandó többet várni a kiszállításra. Azonban az online vásárlók csaknem harmada szeretné, ha a kiszállított terméket nem csak otthonában vehetné át.
A fogyasztók számára szintén fontos a részletes termékleírás, azonban a több mint 6200 megkérdezett e-vásárló harmadát a közösségi média befolyásolja internetes vásárlás során. A vásárlók csupán 59 százaléka vélte úgy, hogy elegendő a rendelkezésre álló termékadat, a kézbesítéssel kapcsolatban például a válaszadók több mint fele szívesebben látná a csomag várható érkezésének dátumát, mint a szállításhoz szükséges munkanapok számát.
A kutatásból kiderült az is, hogy a rugalmas áruvisszavétel egyre fontosabb szempont, a vásárlók 90 százaléka a vásárlás során, 67 százalék pedig a tényleges vásárlási döntést megelőzően nézi meg a visszavételi feltételeket, miközben a vásárlók mindössze 53 százaléka elégedett az online visszaváltás és termékcsere lehetőségeivel. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >