Az európaiak egyre többször vásárolnak bankkártyával, külföldön is
2007-ben az európai Maestro® kártyabirtokosok összesen 24%-kal több alkalommal vásároltak betéti kártyáikkal hazájukon kívül, mint az azt megelőző évben.A betéti plasztikok hagyományos
használati köre is bővült: már nem
elsősorban üzemanyagtöltő állomásokon
fizetünk a betéti kártyával, de egyre
nagyobb arányban használjuk azt a külföldi
szupermarketekben (28% -os növekedés 2007-ben) és
a ruházati üzletekben (30%-os növekedés
2007-ben). Jóllehet a Maestro kártyákkal felvett
készpénz összege abszolút értékben
nőtt, de arányát tekintve az ATM használat
mégis "piacot vesztett" a vásárlási
tranzakciók ellenében. Míg 2005-ben a vásárlások
aránya 37%-ot tett ki az összes kártyás
tranzakción belül, 2007-ben már elérte a
42%-ot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >