Az európai fogyasztók 96%-a vásárolt online az idei első negyedévben
Az európai fogyasztók legalább 95,8 százaléka vásárolt online az idei első negyedévben. Az Egyesült Királyságban ez az arány 93%, Hollandiában pedig 96% volt – állítja az AliExpress nemrég közzétett Consumer Insights Reportjában.
Az online piactér több mint 8500 fogyasztót kérdezett meg Franciaországból, Németországból, Spanyolországból, az Egyesült Királyságból és Hollandiából az idei első negyedévben online vásárlási szokásaikról.
A jelentés szerint az Egyesült Királyságban a fogyasztók 63%-a átlagosan 100 és 500 euró közötti összeget költött online 2024. január-márciusban. A fennmaradó 37% 100 eurónál kevesebbet költött ebben az időszakban, míg Hollandiában a fogyasztók 75%-ának online költése haladta meg a 100 eurót.
Az online vásárlás szempontjából legnépszerűbb kategória a divatáruké volt. Az Egyesült Királyságban a Z- és az Y-generáció költött a legtöbbet ebben a kategóriában – a brit fogyasztók tehát szeretik követni a legújabb divattrendeket.
Az online termékkereséssel töltött időt tekintve az európai fogyasztók 35%-a hetente több mint öt órát, a fogyasztók 50%-a pedig heti 1-4 órát töltött vásárlással.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >