Az európai fogyasztók 96%-a vásárolt online az idei első negyedévben
Az európai fogyasztók legalább 95,8 százaléka vásárolt online az idei első negyedévben. Az Egyesült Királyságban ez az arány 93%, Hollandiában pedig 96% volt – állítja az AliExpress nemrég közzétett Consumer Insights Reportjában.
Az online piactér több mint 8500 fogyasztót kérdezett meg Franciaországból, Németországból, Spanyolországból, az Egyesült Királyságból és Hollandiából az idei első negyedévben online vásárlási szokásaikról.
A jelentés szerint az Egyesült Királyságban a fogyasztók 63%-a átlagosan 100 és 500 euró közötti összeget költött online 2024. január-márciusban. A fennmaradó 37% 100 eurónál kevesebbet költött ebben az időszakban, míg Hollandiában a fogyasztók 75%-ának online költése haladta meg a 100 eurót.
Az online vásárlás szempontjából legnépszerűbb kategória a divatáruké volt. Az Egyesült Királyságban a Z- és az Y-generáció költött a legtöbbet ebben a kategóriában – a brit fogyasztók tehát szeretik követni a legújabb divattrendeket.
Az online termékkereséssel töltött időt tekintve az európai fogyasztók 35%-a hetente több mint öt órát, a fogyasztók 50%-a pedig heti 1-4 órát töltött vásárlással.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Túl a kenyéren – Globális frontvonalak az alapélelmiszer-piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Klímaváltozás: háttérbe szoruló aggodalom az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >