Az európai fogyasztók 96%-a vásárolt online az idei első negyedévben
Az európai fogyasztók legalább 95,8 százaléka vásárolt online az idei első negyedévben. Az Egyesült Királyságban ez az arány 93%, Hollandiában pedig 96% volt – állítja az AliExpress nemrég közzétett Consumer Insights Reportjában.
Az online piactér több mint 8500 fogyasztót kérdezett meg Franciaországból, Németországból, Spanyolországból, az Egyesült Királyságból és Hollandiából az idei első negyedévben online vásárlási szokásaikról.
A jelentés szerint az Egyesült Királyságban a fogyasztók 63%-a átlagosan 100 és 500 euró közötti összeget költött online 2024. január-márciusban. A fennmaradó 37% 100 eurónál kevesebbet költött ebben az időszakban, míg Hollandiában a fogyasztók 75%-ának online költése haladta meg a 100 eurót.
Az online vásárlás szempontjából legnépszerűbb kategória a divatáruké volt. Az Egyesült Királyságban a Z- és az Y-generáció költött a legtöbbet ebben a kategóriában – a brit fogyasztók tehát szeretik követni a legújabb divattrendeket.
Az online termékkereséssel töltött időt tekintve az európai fogyasztók 35%-a hetente több mint öt órát, a fogyasztók 50%-a pedig heti 1-4 órát töltött vásárlással.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >