Az európai fogyasztók 96%-a vásárolt online az idei első negyedévben
Az európai fogyasztók legalább 95,8 százaléka vásárolt online az idei első negyedévben. Az Egyesült Királyságban ez az arány 93%, Hollandiában pedig 96% volt – állítja az AliExpress nemrég közzétett Consumer Insights Reportjában.
Az online piactér több mint 8500 fogyasztót kérdezett meg Franciaországból, Németországból, Spanyolországból, az Egyesült Királyságból és Hollandiából az idei első negyedévben online vásárlási szokásaikról.
A jelentés szerint az Egyesült Királyságban a fogyasztók 63%-a átlagosan 100 és 500 euró közötti összeget költött online 2024. január-márciusban. A fennmaradó 37% 100 eurónál kevesebbet költött ebben az időszakban, míg Hollandiában a fogyasztók 75%-ának online költése haladta meg a 100 eurót.
Az online vásárlás szempontjából legnépszerűbb kategória a divatáruké volt. Az Egyesült Királyságban a Z- és az Y-generáció költött a legtöbbet ebben a kategóriában – a brit fogyasztók tehát szeretik követni a legújabb divattrendeket.
Az online termékkereséssel töltött időt tekintve az európai fogyasztók 35%-a hetente több mint öt órát, a fogyasztók 50%-a pedig heti 1-4 órát töltött vásárlással.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >