Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive Adamskyt, amellyel átalakítja a teljes kommunikációs platformját.
Nagy célt tűzött ki az Euronics, ugyanis egy meghívásos tender keretei között választotta ki azt az ügynökséget, amelynek segítségével gyökeresen újrapozícionálja 2024-ben a márkáját.
A kétkörös tendert, amelyen 5 ügynökség vett részt, végül a Positive Adamsky nyerte. Az általuk hozott kreatív platform lényege és egyben legnagyobb varázsa magában az egyszerűségében rejlik. Az alapgondolat ugyanis pont arra épít, hogy egy új hangot, attitűdöt találjon, emberközeli hangnemmel, őszinteséggel, és önreflexív humorral.
Mit figyelt az Euronics a tender során? Többek között például azt, hogy mennyire érzik stratégiai oldalról is megalapozottnak a kreatív irányokat, illetve, hogy a koncepciók végre túllendüljenek a hagyományos elektronikai piac lózungjaitól, és valami újat mutassanak. Az is számított, hogy a koncepció segítsen az Euronicsnak nyomot hagyni, kitűnni az „olcsók vagyunk, jó áron” laposra koptatott ígérethalmazai közül, miközben erősen és sallangmentesen támogatja a brand sales céljait.
„Nem volt könnyű dolgunk a kiválasztási folyamat során, sok szerethető, ötletes újrapozicionálási tervet kaptunk a felkért ügynökségektől, de mi valami olyat szerettünk volna, amit még nem feltétlen láttunk, ami „más”, amivel egy szélesebb és eddig nem elért vásárlói réteget tudunk megszólítani. Ennek a Positive Adamsky friss és kicsit meghökkentő javaslata felelt meg igazán”
– mondja Kiss Ramóna, az Euronics Brand & Marketing Communications vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Számos kiemelkedő nemzetközi előadó az idei Marketing Summiton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A SEO-blogok halála – Mit jelent mindez a KKV-k marketingjében?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Miért tévút a kattintások bűvölete? – Új szemlélet a magyar kkv-k marketingmérésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >