Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive Adamskyt, amellyel átalakítja a teljes kommunikációs platformját.
Nagy célt tűzött ki az Euronics, ugyanis egy meghívásos tender keretei között választotta ki azt az ügynökséget, amelynek segítségével gyökeresen újrapozícionálja 2024-ben a márkáját.
A kétkörös tendert, amelyen 5 ügynökség vett részt, végül a Positive Adamsky nyerte. Az általuk hozott kreatív platform lényege és egyben legnagyobb varázsa magában az egyszerűségében rejlik. Az alapgondolat ugyanis pont arra épít, hogy egy új hangot, attitűdöt találjon, emberközeli hangnemmel, őszinteséggel, és önreflexív humorral.
Mit figyelt az Euronics a tender során? Többek között például azt, hogy mennyire érzik stratégiai oldalról is megalapozottnak a kreatív irányokat, illetve, hogy a koncepciók végre túllendüljenek a hagyományos elektronikai piac lózungjaitól, és valami újat mutassanak. Az is számított, hogy a koncepció segítsen az Euronicsnak nyomot hagyni, kitűnni az „olcsók vagyunk, jó áron” laposra koptatott ígérethalmazai közül, miközben erősen és sallangmentesen támogatja a brand sales céljait.
„Nem volt könnyű dolgunk a kiválasztási folyamat során, sok szerethető, ötletes újrapozicionálási tervet kaptunk a felkért ügynökségektől, de mi valami olyat szerettünk volna, amit még nem feltétlen láttunk, ami „más”, amivel egy szélesebb és eddig nem elért vásárlói réteget tudunk megszólítani. Ennek a Positive Adamsky friss és kicsit meghökkentő javaslata felelt meg igazán”
– mondja Kiss Ramóna, az Euronics Brand & Marketing Communications vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Globális ügynökség hálózathoz csatlakozott az Influence Media
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Euronics ledönti a demóvideók unalmas világát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Euronics egyedülálló kezdeményezést indít
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >