Az Etruria Retail a Carrefourhoz csatlakozott Olaszországban
A Toszkánában több mint 200 üzletet működtető Etruria Retail a Carrefour Italyvel társult. A közös sikert a Carrefour márkaismertségének és innovativitásának, valamint az Etruria helyi kereskedőkkel kapcsolatos ismereteinek és szakértelmének ötvözése alapozhatja meg.
Az együttműködés a Carrefour toszkániai és umbriai jelenlétét erősítheti. Az Etruria igazgatója szerint a lánc vásárlókhoz közeli, 90–140 négyzetméter alapterületű szupermarketjei a jövőben is relevánsak maradnak.
Az Etruria Retail annak köszönhetően tudott terjeszkedni és új vásárlókat vonzani, hogy mindig is előtérbe helyezte helyi kapcsolatait és jelenlétét. Ezt hangsúlyozta a választék minőségével és a helyi termékek számára megnyitott jelentős felülettel. Ezzel egyidejűleg azonban kereskedői lépést tartottak az országos kereskedelmi környezetben zajló változásokkal, gondoskodtak a költségek visszafogásáról, és folyamatosan ügyeltek a hatékonyság fenntartására.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >