Az Etruria Retail a Carrefourhoz csatlakozott Olaszországban
A Toszkánában több mint 200 üzletet működtető Etruria Retail a Carrefour Italyvel társult. A közös sikert a Carrefour márkaismertségének és innovativitásának, valamint az Etruria helyi kereskedőkkel kapcsolatos ismereteinek és szakértelmének ötvözése alapozhatja meg.
Az együttműködés a Carrefour toszkániai és umbriai jelenlétét erősítheti. Az Etruria igazgatója szerint a lánc vásárlókhoz közeli, 90–140 négyzetméter alapterületű szupermarketjei a jövőben is relevánsak maradnak.
Az Etruria Retail annak köszönhetően tudott terjeszkedni és új vásárlókat vonzani, hogy mindig is előtérbe helyezte helyi kapcsolatait és jelenlétét. Ezt hangsúlyozta a választék minőségével és a helyi termékek számára megnyitott jelentős felülettel. Ezzel egyidejűleg azonban kereskedői lépést tartottak az országos kereskedelmi környezetben zajló változásokkal, gondoskodtak a költségek visszafogásáról, és folyamatosan ügyeltek a hatékonyság fenntartására.
Kapcsolódó cikkeink
25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >