Az Etruria Retail a Carrefourhoz csatlakozott Olaszországban
A Toszkánában több mint 200 üzletet működtető Etruria Retail a Carrefour Italyvel társult. A közös sikert a Carrefour márkaismertségének és innovativitásának, valamint az Etruria helyi kereskedőkkel kapcsolatos ismereteinek és szakértelmének ötvözése alapozhatja meg.
Az együttműködés a Carrefour toszkániai és umbriai jelenlétét erősítheti. Az Etruria igazgatója szerint a lánc vásárlókhoz közeli, 90–140 négyzetméter alapterületű szupermarketjei a jövőben is relevánsak maradnak.
Az Etruria Retail annak köszönhetően tudott terjeszkedni és új vásárlókat vonzani, hogy mindig is előtérbe helyezte helyi kapcsolatait és jelenlétét. Ezt hangsúlyozta a választék minőségével és a helyi termékek számára megnyitott jelentős felülettel. Ezzel egyidejűleg azonban kereskedői lépést tartottak az országos kereskedelmi környezetben zajló változásokkal, gondoskodtak a költségek visszafogásáról, és folyamatosan ügyeltek a hatékonyság fenntartására.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >