Az Etruria Retail a Carrefourhoz csatlakozott Olaszországban
A Toszkánában több mint 200 üzletet működtető Etruria Retail a Carrefour Italyvel társult. A közös sikert a Carrefour márkaismertségének és innovativitásának, valamint az Etruria helyi kereskedőkkel kapcsolatos ismereteinek és szakértelmének ötvözése alapozhatja meg.
Az együttműködés a Carrefour toszkániai és umbriai jelenlétét erősítheti. Az Etruria igazgatója szerint a lánc vásárlókhoz közeli, 90–140 négyzetméter alapterületű szupermarketjei a jövőben is relevánsak maradnak.
Az Etruria Retail annak köszönhetően tudott terjeszkedni és új vásárlókat vonzani, hogy mindig is előtérbe helyezte helyi kapcsolatait és jelenlétét. Ezt hangsúlyozta a választék minőségével és a helyi termékek számára megnyitott jelentős felülettel. Ezzel egyidejűleg azonban kereskedői lépést tartottak az országos kereskedelmi környezetben zajló változásokkal, gondoskodtak a költségek visszafogásáról, és folyamatosan ügyeltek a hatékonyság fenntartására.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban elégedetlenek a nyári idegenforgalmi szezonnal
Közel 13 millió jármű mozgott a mostani hétvégén az olaszországi…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >Okoskukát vezet be az olasz Unicoop Firenze
Az olasz Unicoop Firenze kiskereskedelmi lánc új, mesterséges intelligencia alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >