Az Erste lett az év bankja a MasterCardnál
Az Erste Bank kapta idén a MasterCard – év bankja verseny fődíját Magyarországon, a pénzintézet egyúttal Az év leginnovatívabb bankja címet is elnyerte – közölte a MasterCard kedden az MTI-vel.
Az idén tizedik alkalommal odaítélt elismerésekért tizenegy kategóriában versenyezhettek a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A versenyre 70 pályázat érkezett 13 pénzintézettől. A díjakat független szakmai zsűri ítélte oda.
Az év bankára címet Hegedüs Éva, a Gránit Bank alelnök-vezérigazgatója nyerte el. Ezzel a díjjal a bankszakma a saját körein belül ismeri el a teljesítményt, hiszen a kategória győztesét a bankárok választják ki maguk közül – áll a közleményben.
A tájékoztatás idézi Eölyüs Endrét, a MasterCard Europe igazgatóját, aki elmondta: a legnépszerűbb kategória Az év leginnovatívabb bankja volt, ami azt bizonyítja, hogy a magyar bankok felismerték az innováció fontosságát és igyekeznek kiszolgálni az átalakuló ügyféligényeket.
Az év lakossági mobileszköz alkalmazása kategóriában az idén az OTP Bank lett az első, valamint a pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank díjat is a cégnek ítélte a zsűri.
Az UniCredit Bank bizonyult a legjobbnak Az év lakossági hitelterméke kategóriában, a pénzintézet első helyen végzett Az év lakossági megtakarítási terméke kategóriában is.
Az egyik legnépszerűbb kategória az idén Az év lakossági számlacsomagja volt, ebben a kategóriában a Raiffeisen Bank lett a nyertes.
Már ötödik éve első a MagNet Bank Az év társadalmilag felelős bankja kategóriában, amelyben külön felkért, a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) területén kompetens szakemberekből álló zsűri értékelt.
Az idén pályázhattak először az Év legjobban kommunikáló bankja címre azok a pénzintézetek, amelyek az elmúlt egy évben új, ötletes kommunikációs kampányt valósítottak meg. Ebben a kategóriában a Budapest Bank lett az idén a legjobb. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >