Az Erste lett az év bankja a MasterCardnál
Az Erste Bank kapta idén a MasterCard – év bankja verseny fődíját Magyarországon, a pénzintézet egyúttal Az év leginnovatívabb bankja címet is elnyerte – közölte a MasterCard kedden az MTI-vel.
Az idén tizedik alkalommal odaítélt elismerésekért tizenegy kategóriában versenyezhettek a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A versenyre 70 pályázat érkezett 13 pénzintézettől. A díjakat független szakmai zsűri ítélte oda.
Az év bankára címet Hegedüs Éva, a Gránit Bank alelnök-vezérigazgatója nyerte el. Ezzel a díjjal a bankszakma a saját körein belül ismeri el a teljesítményt, hiszen a kategória győztesét a bankárok választják ki maguk közül – áll a közleményben.
A tájékoztatás idézi Eölyüs Endrét, a MasterCard Europe igazgatóját, aki elmondta: a legnépszerűbb kategória Az év leginnovatívabb bankja volt, ami azt bizonyítja, hogy a magyar bankok felismerték az innováció fontosságát és igyekeznek kiszolgálni az átalakuló ügyféligényeket.
Az év lakossági mobileszköz alkalmazása kategóriában az idén az OTP Bank lett az első, valamint a pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank díjat is a cégnek ítélte a zsűri.
Az UniCredit Bank bizonyult a legjobbnak Az év lakossági hitelterméke kategóriában, a pénzintézet első helyen végzett Az év lakossági megtakarítási terméke kategóriában is.
Az egyik legnépszerűbb kategória az idén Az év lakossági számlacsomagja volt, ebben a kategóriában a Raiffeisen Bank lett a nyertes.
Már ötödik éve első a MagNet Bank Az év társadalmilag felelős bankja kategóriában, amelyben külön felkért, a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) területén kompetens szakemberekből álló zsűri értékelt.
Az idén pályázhattak először az Év legjobban kommunikáló bankja címre azok a pénzintézetek, amelyek az elmúlt egy évben új, ötletes kommunikációs kampányt valósítottak meg. Ebben a kategóriában a Budapest Bank lett az idén a legjobb. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >