Az Erste lett az év bankja a MasterCardnál
Az Erste Bank kapta idén a MasterCard – év bankja verseny fődíját Magyarországon, a pénzintézet egyúttal Az év leginnovatívabb bankja címet is elnyerte – közölte a MasterCard kedden az MTI-vel.
Az idén tizedik alkalommal odaítélt elismerésekért tizenegy kategóriában versenyezhettek a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A versenyre 70 pályázat érkezett 13 pénzintézettől. A díjakat független szakmai zsűri ítélte oda.
Az év bankára címet Hegedüs Éva, a Gránit Bank alelnök-vezérigazgatója nyerte el. Ezzel a díjjal a bankszakma a saját körein belül ismeri el a teljesítményt, hiszen a kategória győztesét a bankárok választják ki maguk közül – áll a közleményben.
A tájékoztatás idézi Eölyüs Endrét, a MasterCard Europe igazgatóját, aki elmondta: a legnépszerűbb kategória Az év leginnovatívabb bankja volt, ami azt bizonyítja, hogy a magyar bankok felismerték az innováció fontosságát és igyekeznek kiszolgálni az átalakuló ügyféligényeket.
Az év lakossági mobileszköz alkalmazása kategóriában az idén az OTP Bank lett az első, valamint a pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank díjat is a cégnek ítélte a zsűri.
Az UniCredit Bank bizonyult a legjobbnak Az év lakossági hitelterméke kategóriában, a pénzintézet első helyen végzett Az év lakossági megtakarítási terméke kategóriában is.
Az egyik legnépszerűbb kategória az idén Az év lakossági számlacsomagja volt, ebben a kategóriában a Raiffeisen Bank lett a nyertes.
Már ötödik éve első a MagNet Bank Az év társadalmilag felelős bankja kategóriában, amelyben külön felkért, a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) területén kompetens szakemberekből álló zsűri értékelt.
Az idén pályázhattak először az Év legjobban kommunikáló bankja címre azok a pénzintézetek, amelyek az elmúlt egy évben új, ötletes kommunikációs kampányt valósítottak meg. Ebben a kategóriában a Budapest Bank lett az idén a legjobb. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >