Az Eroski saját márkás termékcsaládjaiban is alkalmazza a Planet-Score jelölést
A spanyol Eroski a termékek környezeti hatását értékelő Planet-Score kezdeményezés révén igyekszik a vásárlókat saját márkás termékeinek karbonlábnyomáról tájékoztatni, így elősegítve a felelős és tudatos vásárlási döntéshozatalt.
A vállalat korábban már több hazai szervezettel együttműködésre lépett azzal a céllal, hogy közös fenntarthatósági jelölési keretrendszert határozzanak meg. Ez a projekt része az Eroski vonatkozó stratégiája keretében tett környezetvédelmi kötelezettségvállalásának, amely a fenntarthatóbb csomagolás alkalmazására, a körforgásos gazdaság előmozdítására és a biológiai sokféleség megőrzésére irányul.
A vállalat továbbá támogatja az EU szén-dioxid-semlegesség irányába ható felelős élelmiszeripari és marketinggyakorlatokról szóló magatartási kódexét.
Kapcsolódó cikkeink
Az első félévben több mint 33 millió eurót spórolhattak a spanyol Eroski vásárlói
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc több mint 5700 termékre vonatkozóan…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >