Az Eroski saját márkás termékcsaládjaiban is alkalmazza a Planet-Score jelölést
A spanyol Eroski a termékek környezeti hatását értékelő Planet-Score kezdeményezés révén igyekszik a vásárlókat saját márkás termékeinek karbonlábnyomáról tájékoztatni, így elősegítve a felelős és tudatos vásárlási döntéshozatalt.
A vállalat korábban már több hazai szervezettel együttműködésre lépett azzal a céllal, hogy közös fenntarthatósági jelölési keretrendszert határozzanak meg. Ez a projekt része az Eroski vonatkozó stratégiája keretében tett környezetvédelmi kötelezettségvállalásának, amely a fenntarthatóbb csomagolás alkalmazására, a körforgásos gazdaság előmozdítására és a biológiai sokféleség megőrzésére irányul.
A vállalat továbbá támogatja az EU szén-dioxid-semlegesség irányába ható felelős élelmiszeripari és marketinggyakorlatokról szóló magatartási kódexét.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az autónk színével is csökkenthetjük a karbonlábnyomunkat – június 5-e a környezetvédelem világnapja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új befektető érkezik a Real Nature Kft.-hez – a stabilitás és a növekedés jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu történetének második legerősebb hetét hozta az iskolakezdés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >