Az Eroski saját márkás termékcsaládjaiban is alkalmazza a Planet-Score jelölést
A spanyol Eroski a termékek környezeti hatását értékelő Planet-Score kezdeményezés révén igyekszik a vásárlókat saját márkás termékeinek karbonlábnyomáról tájékoztatni, így elősegítve a felelős és tudatos vásárlási döntéshozatalt.
A vállalat korábban már több hazai szervezettel együttműködésre lépett azzal a céllal, hogy közös fenntarthatósági jelölési keretrendszert határozzanak meg. Ez a projekt része az Eroski vonatkozó stratégiája keretében tett környezetvédelmi kötelezettségvállalásának, amely a fenntarthatóbb csomagolás alkalmazására, a körforgásos gazdaság előmozdítására és a biológiai sokféleség megőrzésére irányul.
A vállalat továbbá támogatja az EU szén-dioxid-semlegesség irányába ható felelős élelmiszeripari és marketinggyakorlatokról szóló magatartási kódexét.
Kapcsolódó cikkeink
Az autónk színével is csökkenthetjük a karbonlábnyomunkat – június 5-e a környezetvédelem világnapja
A közlekedés a környezetszennyezés egyik számottevő forrása, amelyben a közúti…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >