Az energiaital-piacot nem érinti a válság
Az energiaital kiskereskedelmi forgalma értékben 31, mennyiségben 42 százalékkal bővült, egyik évről a másikra.
Az energiaital a válságnak ellenálló
kategóriák közé tartozik. Éves
forgalma immár meghaladta a 10 milliárd forintot, a
Nielsen 2008 március-2009 februári adatai alapján.
Az ízeknél
a tutti-frutti vezet, ugyanakkor növekszik a vegyes gyümölcs
is. A light részaránya némileg emelkedett, de
még mindig 10 százalék alatt marad, a sokkal
kedveltebb nem light szegmens mellett. Az értékesítési
csatornákat tekintve szembetűnik: amíg a
kiskereskedelem piaci részesedése nagy arányban
nőtt, addig a vendéglátásé csökkent.
Összességében persze mind a vendéglátásban,
mind a benzinkút shopokban több energiaitalt adtak el,
mint egy évvel korábban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >