Az energiaital-piacot nem érinti a válság
Az energiaital kiskereskedelmi forgalma értékben 31, mennyiségben 42 százalékkal bővült, egyik évről a másikra.
Az energiaital a válságnak ellenálló
kategóriák közé tartozik. Éves
forgalma immár meghaladta a 10 milliárd forintot, a
Nielsen 2008 március-2009 februári adatai alapján.
Az ízeknél
a tutti-frutti vezet, ugyanakkor növekszik a vegyes gyümölcs
is. A light részaránya némileg emelkedett, de
még mindig 10 százalék alatt marad, a sokkal
kedveltebb nem light szegmens mellett. Az értékesítési
csatornákat tekintve szembetűnik: amíg a
kiskereskedelem piaci részesedése nagy arányban
nőtt, addig a vendéglátásé csökkent.
Összességében persze mind a vendéglátásban,
mind a benzinkút shopokban több energiaitalt adtak el,
mint egy évvel korábban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >