Az energiaital-piacot nem érinti a válság
Az energiaital kiskereskedelmi forgalma értékben 31, mennyiségben 42 százalékkal bővült, egyik évről a másikra.
Az energiaital a válságnak ellenálló
kategóriák közé tartozik. Éves
forgalma immár meghaladta a 10 milliárd forintot, a
Nielsen 2008 március-2009 februári adatai alapján.
Az ízeknél
a tutti-frutti vezet, ugyanakkor növekszik a vegyes gyümölcs
is. A light részaránya némileg emelkedett, de
még mindig 10 százalék alatt marad, a sokkal
kedveltebb nem light szegmens mellett. Az értékesítési
csatornákat tekintve szembetűnik: amíg a
kiskereskedelem piaci részesedése nagy arányban
nőtt, addig a vendéglátásé csökkent.
Összességében persze mind a vendéglátásban,
mind a benzinkút shopokban több energiaitalt adtak el,
mint egy évvel korábban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >