Az Empress Tree Marketing kommunikálja az Euroventures társbefektetéseit
Az Empress Tree Marketing kommunikálja a jövőben az Euroventures társbefektetéseit. Az Euroventures magánbefektetőkkel együtt fektet be ígéretes magyar start-up cégekbe az EU Jeremie Alapja és a Svájci–Magyar Együttműködési Program által biztosított forrásokból.
A megállapodás keretében az Empress Tree hazai és nemzetközi kommunikációt biztosít a befektetéseknek. Elsőként az Omixon Biocomputing Kft-nek adott 400 millió forintos befektetést jelentették be. Az Omixon génkiolvasó szoftverét fejleszti tovább és viszi piacra.
Keretmegállapodást kötött start-up befektetések kommunikációjára az Euroventures kockázati tőkebefektető és az Empress Tree Marketing. Az együttműködés keretében a start-up marketing tanácsadó cég kommunikálja az Eurventures IV társbefektetési alap invesztícióit. Az Empress Tree feladata lesz a befektetések hazai sajtókommunikációja, valamint esetenként a befektetések, illetve portfolio vállalatok nemzetközi kommunikációja.
Legutóbb az Euroventures magánbefektetőkkel együtt 400 millió forintot fektetett be az Omixon Biocomputing Kft-be, amely a 2012-es bostoni Bio IT World felfedezettje, a modern bioinformatika egyik nagy ígérete. Az Omixon génkiolvasó szoftvere képes egy adott génre koncentrálva kiolvasni, hogy a genetikai állományban jelen van-e az adott betegségre jellemző mutáció. A szoftver által végzett kiolvasás a diagnózist követő megfelelő kezelés kiválasztásához ad segítséget, mindezt olyan áron, amely széles körben elérhetővé teheti a precíz génkiolvasást a kutatók és az orvosi diagnosztika számára. „A portfolio befektetéseink célja ígéretes, kiváló menedzsmenttel rendelkező magyar közép- és kisvállalkozások tőkefinanszírozása. Ehhez várunk kiváló kommunikációt az Empress Tree Marketing-től” – mondta Tóth Zoltán, az Euroventures igazgatója.
Az Euroventures Kockázati Tőkealap Kezelő Zrt. Közép-Kelet Európa vezető, független kockázati tőkebefektetője. Az Euroventures csapata 1989 óta közel több mint 40 alkalommal fektetett be nemzetközi ambíciókkal rendelkező magyar vállalatokba. A cég 2009 óta kezeli az Európai Uniós Jeremie-program részeként létrejött Euroventures IV társbefektetési alapot, mely a Svájci–Magyar Együttműködési Program hozzájárulásával 7,1 milliárd forintra bővült.
Az Empress Tree Marketing tavasszal lépett piacra gyorsan növő start-up cégekre szabott marketing tanácsadással. A császárfa (Empress Tree – a világ leggyorsabban növekvő fája) azóta megeredt és nemzetközi network-öt épített ki. Nemrégiben készült el a cég angol nyelvű website-ja, amelyet okostelefonra is optimalizáltak: www.empresstreemarketing.com. A cég alapítója dr. Schillinger Attila, aki ezt megelőzően tív évig vezette az Avantgarde Group-ot. „Az ezredfordulón Londonban dolgoztam a dotcom időszakban. Az innováció azóta felgyorsult, a technológia a mindennapjaink részévé vált. Ha jól gondozzuk és kommunikáljuk e téren a tehetségeinket, akkor az élre állhatunk” – mondta Schillinger Attila.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >