Az emelkedő ázsiai eladásoknak köszönhetően tovább nőtt a Nike nyereségessége
A február 29-én zárult harmadik üzleti negyedévben a cég az egy évvel korábbit 32 százalékkal meghaladó, 463,8 millió dolláros adózott eredményt ért el.A kínai eladások több
mint 50 százalékkal bővültek, az első három
negyedévben a társaság így már
egymilliárd dolláros árbevétel felett jár
az ázsiai országban. A világ más pontján
sincs miért szégyenkeznie a cégnek, az árbevétel
az előzetes várakozásokat meghaladó mértékben,
éves összevetésben 16 százalékkal,
4,54 milliárd dollárra emelkedett a harmadik
negyedévben. Európában 20 százalékos
volt a növekedést, az Egyesül Államokban
azonban csak öt százalékot tudott javítani
a cég. A negyedik negyedévre a Nike globálisan
szerényebb bevételnövekedésre számít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
