Az emelkedő ázsiai eladásoknak köszönhetően tovább nőtt a Nike nyereségessége
A február 29-én zárult harmadik üzleti negyedévben a cég az egy évvel korábbit 32 százalékkal meghaladó, 463,8 millió dolláros adózott eredményt ért el.A kínai eladások több
mint 50 százalékkal bővültek, az első három
negyedévben a társaság így már
egymilliárd dolláros árbevétel felett jár
az ázsiai országban. A világ más pontján
sincs miért szégyenkeznie a cégnek, az árbevétel
az előzetes várakozásokat meghaladó mértékben,
éves összevetésben 16 százalékkal,
4,54 milliárd dollárra emelkedett a harmadik
negyedévben. Európában 20 százalékos
volt a növekedést, az Egyesül Államokban
azonban csak öt százalékot tudott javítani
a cég. A negyedik negyedévre a Nike globálisan
szerényebb bevételnövekedésre számít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >