Az A.I. innováció után újra nagyot dob a HELL
Hazánk egyik leginnovatívabb nem-alkoholos italgyártója még október folyamán új terméket vezet be a piacra. A koffeinmentes HELL hazánk legkedveltebb energiaitalának*, a HELL Classicnak az ízét hozza el, koffein nélkül. A HELL Caffeine Free-ben a márkától már megszokott 5 fajta B-vitamin, a tartósítószer-mentesség és a végtelenszer újrahasznosítható aludoboz csomagolás változatlan – ám a HELL termékcsaládban egyedülálló módon – fogyasztása nem jár koffeinbevitellel.
A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márkája, mely jelenleg közel 60 országban kapható, és Magyarország mellett számos országban piacvezető. A 2006-ban született, 100 százalékban magyar brand sikerének titka a kiváló minőség, a jó ár-érték arány, és a fogyasztói elvárásokra való gyors reagálás képessége.
Nagy klasszikusok és szezonális termékek egyaránt megtalálhatók a jelenleg 14 variációból álló HELL ENERGY portfólióban. Ahogy egy piacvezető gyártótól** elvárható, a HELL folyamatosan fejleszti a kategóriát, és ezt kimagasló módon teszi, figyelemreméltó innovációs hajlandósággal és képességgel. Legutóbb július elején lepte meg a piacot és a fogyasztóit; óriási érdeklődés övezte a világ első teljes egészében mesterséges intelligencia által, a HELL-lel közösen kifejlesztett energiaitalát, a HELL A.I. bevezetését. Ami viszont állandó volt az elmúlt közel 20 év termékpalettáján, az a HELL zászlóshajója, a HELL ENERGY Classic, és annak harmonikus, közkedvelt tuttifrutti íze.
„A széles ízválaszték ellenére, a magyar és a nemzetközi piacokon egyaránt, a fogyasztók több mint fele a klasszikus tuttifruttiíz mellett teszi le a voksát***. Vannak azonban olyanok, akik hiába szeretik a tuttifrutti ízvilágot, a koffeintartalom miatt mégsem választhatják az energiaitalokat, de azoknak is szerettünk volna megoldást kínálni, akik például az esti órákban már nem szeretnének koffeint fogyasztani, éjszakai bagoly energiaital-rajongók, vagy egyébként nem energiaital-fogyasztók, de érdeklődnek az különlegességek iránt. Többek között ezek az okok is ösztönöztek minket arra, hogy kifejlesszünk egy olyan terméket, mely ízvilágában, fogyasztási élményben megőrzi mindazt, ami miatt a HELL Classic a kedvenc tuttifruttiízű energiaital Magyarországon****, csak éppen koffeinmentesen.”
– mondta el a koffeinmentes HELL bevezetéséről Vecsei Márton, a HELL ENERGY senior brand managere.
A HELL ENERGY márka történetének első koffeinmentes, figyelemfelkeltő arculatú itala, a HELL Caffeine Free már októberben kapható lesz a kereskedelmi egységek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >Michele Morrone, Anthony Hopkins oldalán kapott főszerepet Maserati-testvérek életrajzi filmjében
Michele Morrone, akit a 365 nap filmek sztárjaként és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >