Az A.I. innováció után újra nagyot dob a HELL
Hazánk egyik leginnovatívabb nem-alkoholos italgyártója még október folyamán új terméket vezet be a piacra. A koffeinmentes HELL hazánk legkedveltebb energiaitalának*, a HELL Classicnak az ízét hozza el, koffein nélkül. A HELL Caffeine Free-ben a márkától már megszokott 5 fajta B-vitamin, a tartósítószer-mentesség és a végtelenszer újrahasznosítható aludoboz csomagolás változatlan – ám a HELL termékcsaládban egyedülálló módon – fogyasztása nem jár koffeinbevitellel.

Koffein nélkül
A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márkája, mely jelenleg közel 60 országban kapható, és Magyarország mellett számos országban piacvezető. A 2006-ban született, 100 százalékban magyar brand sikerének titka a kiváló minőség, a jó ár-érték arány, és a fogyasztói elvárásokra való gyors reagálás képessége.
Nagy klasszikusok és szezonális termékek egyaránt megtalálhatók a jelenleg 14 variációból álló HELL ENERGY portfólióban. Ahogy egy piacvezető gyártótól** elvárható, a HELL folyamatosan fejleszti a kategóriát, és ezt kimagasló módon teszi, figyelemreméltó innovációs hajlandósággal és képességgel. Legutóbb július elején lepte meg a piacot és a fogyasztóit; óriási érdeklődés övezte a világ első teljes egészében mesterséges intelligencia által, a HELL-lel közösen kifejlesztett energiaitalát, a HELL A.I. bevezetését. Ami viszont állandó volt az elmúlt közel 20 év termékpalettáján, az a HELL zászlóshajója, a HELL ENERGY Classic, és annak harmonikus, közkedvelt tuttifrutti íze.
„A széles ízválaszték ellenére, a magyar és a nemzetközi piacokon egyaránt, a fogyasztók több mint fele a klasszikus tuttifruttiíz mellett teszi le a voksát***. Vannak azonban olyanok, akik hiába szeretik a tuttifrutti ízvilágot, a koffeintartalom miatt mégsem választhatják az energiaitalokat, de azoknak is szerettünk volna megoldást kínálni, akik például az esti órákban már nem szeretnének koffeint fogyasztani, éjszakai bagoly energiaital-rajongók, vagy egyébként nem energiaital-fogyasztók, de érdeklődnek az különlegességek iránt. Többek között ezek az okok is ösztönöztek minket arra, hogy kifejlesszünk egy olyan terméket, mely ízvilágában, fogyasztási élményben megőrzi mindazt, ami miatt a HELL Classic a kedvenc tuttifruttiízű energiaital Magyarországon****, csak éppen koffeinmentesen.”
– mondta el a koffeinmentes HELL bevezetéséről Vecsei Márton, a HELL ENERGY senior brand managere.
A HELL ENERGY márka történetének első koffeinmentes, figyelemfelkeltő arculatú itala, a HELL Caffeine Free már októberben kapható lesz a kereskedelmi egységek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >