Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy piaci pozícióját, emberközpontú üzleti gyakorlatát és fenntartható növekedését tovább erősítse. A vállalat 2023-ban elért eredményei is ezt a fajta elkötelezettséget bizonyítják.
Juttatások és béremelés

Kazatsay Eszter
kommunikációs vezető
PENNY Magyarország
A diszkontlánc egyik legfontosabb küldetése a munkavállalók jólétének és elégedettségének biztosítása, éppen ezért a vállalat 2024-ben közel 4 milliárd forintot fordított bérfejlesztésre. Így a tavalyi évben végrehajtott 17%-os emeléssel együtt, összesen 27%-os jövedelem növekedést sikerült elérniük. Mindemellett az elmúlt időszak előkészítő munkálatainak eredményeként az idei év közepétől munkatársi 10%-os kedvezménykártyát biztosít a PENNY több mint 5000 munkavállalójának. Ezzel a lépéssel az élelmiszerláncnak sikerül tovább erősíteni a munkatársak pénzügyi biztonságát és elkötelezettségét a vállalat iránt.
Minőségi, hazai
Dolgozóinak jóléte mellett a PENNY kiemelt figyelmet fordít vásárlóira is. A vállalat a kiváló ár-érték arányú termékek biztosításán felül fenntartja a minőségi és helyi termékek iránti elkötelezettségét is. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2023-ban a PENNY-t ismét a „Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj” elismeréssel jutalmazták. Sőt a Minőségi mentes és funkcionális termékek versenyén a Sissy és Food for Future saját márkás termékek hat kategóriában kerültek ki győztesen.
– Mi, a PENNY-nél büszkék vagyunk arra, hogy az üzletek választékának nagy részét többszörösen díjnyertes saját márkás és a Magyar Termék védjeggyel ellátott élelmiszerek teszik ki. Fontos számunkra, hogy biztosítani tudjuk vásárlóink számára a megbízhatóságot, miközben a helyi gazdaságot is támogatni tudjuk – tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolatépítés a vásárlókkal
Az üzletlánc a boltokon kívül is törekszik rá, hogy erősítse kapcsolatát vásárlóival. Ennek érdekében pedig kreatív hirdetéseiben is ötvözi a humort a tájékoztatással. Egyik legújabb reklámfilmjében például Csonka András főszereplésével nem csak a Pici árakra, de az üzletekben fellelhető termékek kiváló minőségére, frissességére és széles kínálatára hívta fel a figyelmet egy szórakoztató koncepció mentén.
Üzleti növekedés és környezetvédelem
Az elmúlt év expanzió szempontjából is mozgalmas volt a PENNY Magyarország számára. Hálózatának folyamatos bővítése mellett befejezte már meglévő üzleteinek átalakítását is, amely során a fenntarthatóságot, valamint a vásárlók kényelmét és igényeit is szem előtt tartotta.
A környezetvédelmi intézkedések mindig is kiemelten fontosak voltak a diszkontlánc számára, ezért a nemrég lezárult rebranding kampányának egyik alappilléreként is a korszerű technológiák alkalmazását határozta meg. A legújabb technológiai megoldásoknak köszönhetően a PENNY az elmúlt két évben közel 10%-kal csökkentette a vállalat teljes energiafelhasználását, amivel még közelebb került fenntarthatósági céljai, köztük az ISO 50001 energiahatékonysági rendszerben vállalt klímasemlegesség eléréséhez.
2024-ben sem lassít a PENNY Magyarország, az idei évben is tovább építi elkötelezettségét a minőségi szolgáltatás, a fenntartható növekedés és a vásárlók elégedettsége iránt. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Steffi Graf és Andre Agassi lehet a Lidl új arca
A Lidl világhírű sportoló párossal erősítheti sportmárkáját, a Crivitet. A…
Tovább olvasom >35 új Charter üzletet nyit a Consum 2025-ben
A spanyol Consum fogyasztói szövetkezet tovább bővíti Charter franchise hálózatát,…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >