Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 06. 17. 11:15

Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy piaci pozícióját, emberközpontú üzleti gyakorlatát és fenntartható növekedését tovább erősítse. A vállalat 2023-ban elért eredményei is ezt a fajta elkötelezettséget bizonyítják.

Juttatások és béremelés

Kazatsay Eszter
kommunikációs vezető
PENNY Magyarország

A diszkontlánc egyik legfontosabb küldetése a munkavállalók jólétének és elégedettségének biztosítása, éppen ezért a vállalat 2024-ben közel 4 milliárd forintot fordított bérfejlesztésre. Így a tavalyi évben végrehajtott 17%-os emeléssel együtt, összesen 27%-os jövedelem növekedést sikerült elérniük. Mindemellett az elmúlt időszak előkészítő munkálatainak eredményeként az idei év közepétől munkatársi 10%-os kedvezménykártyát biztosít a PENNY több mint 5000 munkavállalójának. Ezzel a lépéssel az élelmiszerláncnak sikerül tovább erősíteni a munkatársak pénzügyi biztonságát és elkötelezettségét a vállalat iránt.

Minőségi, hazai

Dolgozóinak jóléte mellett a PENNY kiemelt figyelmet fordít vásárlóira is. A vállalat a kiváló ár-érték arányú termékek biztosításán felül fenntartja a minőségi és helyi termékek iránti elkötelezettségét is. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2023-ban a PENNY-t ismét a „Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj” elismeréssel jutalmazták. Sőt a Minőségi mentes és funkcionális termékek versenyén a Sissy és Food for Future saját márkás termékek hat kategóriában kerültek ki győztesen.

– Mi, a PENNY-nél büszkék vagyunk arra, hogy az üzletek választékának nagy részét többszörösen díjnyertes saját márkás és a Magyar Termék védjeggyel ellátott élelmiszerek teszik ki. Fontos számunkra, hogy biztosítani tudjuk vásárlóink számára a megbízhatóságot, miközben a helyi gazdaságot is támogatni tudjuk – tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

Kapcsolatépítés a vásárlókkal

Az üzletlánc a boltokon kívül is törekszik rá, hogy erősítse kapcsolatát vásárlóival. Ennek érdekében pedig kreatív hirdeté­seiben is ötvözi a humort a tájékoztatással. Egyik legújabb reklámfilmjében például Csonka András főszereplésével nem csak a Pici árakra, de az üzletekben fellelhető termékek kiváló minőségére, frissességére és széles kínálatára hívta fel a figyelmet egy szórakoztató koncepció mentén.

Üzleti növekedés és környezetvédelem

Az elmúlt év expanzió szempontjából is mozgalmas volt a PENNY Magyarország számára. Hálózatának folyamatos bővítése mellett befejezte már meglévő üzleteinek átalakítását is, amely során a fenntarthatóságot, valamint a vásárlók kényelmét és igényeit is szem előtt tartotta.

A környezetvédelmi intézkedések mindig is kiemelten fontosak voltak a diszkontlánc számára, ezért a nemrég lezárult rebranding kampányának egyik alappilléreként is a korszerű technológiák alkalmazását határozta meg. A legújabb technológiai megoldásoknak köszönhetően a PENNY az elmúlt két évben közel 10%-kal csökkentette a vállalat teljes energiafelhasználását, amivel még közelebb került fenntarthatósági céljai, köztük az ISO 50001 energiahatékonysági rendszerben vállalt klímasemlegesség eléréséhez.

2024-ben sem lassít a PENNY Magyarország, az idei évben is tovább építi elkötelezettségét a minőségi szolgáltatás, a fenntartható növekedés és a vásárlók elégedettsége iránt. (x)

 

Kapcsolódó cikkeink