Az eMag online kereskedő 90 millió euróból új logisztikai központot épít Romániában
Az eMag internetes kereskedőcég 90 millió eurós beruházással új logisztikai központot épít Romániában, Bukarest vonzáskörzetében, az A1 autópálya mentén – közölte csütörtökön a vállalat.
A 130 ezer négyzetméter hasznos területű létesítményt augusztusban kezdik építeni és jövő év szeptemberében fejezik be. A tervek szerint 2022 júliusától fog működni teljes kapacitással.
A logisztikai központban telepítendő korszerű technológia négyszer nagyobb termelékenységet tesz lehetővé, a megrendelt termékek kézbesítési ideje így csökken. A technológia azt is lehetővé teszi, hogy az egy személy által leadott több rendelés egyetlen csomagba kerüljön, ami csökkenti a csomagolóanyag szükségletet. Emellett a logisztikai központ nagy tároló kapacitása lehetőséget ad a termékskála bővítésére, így a jövőben több ruhaneműt, továbbá élelmiszereket és italokat is árulni fognak.
Tudor Manea, az eMag vezérigazgatója elmondta, hogy a fejlesztés nagy lépést jelent a következő évtized nagy változásai felé, amikor a lakosság jelentős aránya az online kereskedelmet veszi majd igénybe, a vállalkozások digitalizálása pedig felgyorsul.
A 2001-ben alapított román vállalat a régió vezető internetes kereskedője, jelenleg négy országban folytatja tevékenységét: Romániában, Magyarországon, Bulgáriában és Lengyelországban. A magyarországi piacra 2013-ban léptek be. Az eMag tagja a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >