Az eMag online kereskedő 90 millió euróból új logisztikai központot épít Romániában
Az eMag internetes kereskedőcég 90 millió eurós beruházással új logisztikai központot épít Romániában, Bukarest vonzáskörzetében, az A1 autópálya mentén – közölte csütörtökön a vállalat.
A 130 ezer négyzetméter hasznos területű létesítményt augusztusban kezdik építeni és jövő év szeptemberében fejezik be. A tervek szerint 2022 júliusától fog működni teljes kapacitással.
A logisztikai központban telepítendő korszerű technológia négyszer nagyobb termelékenységet tesz lehetővé, a megrendelt termékek kézbesítési ideje így csökken. A technológia azt is lehetővé teszi, hogy az egy személy által leadott több rendelés egyetlen csomagba kerüljön, ami csökkenti a csomagolóanyag szükségletet. Emellett a logisztikai központ nagy tároló kapacitása lehetőséget ad a termékskála bővítésére, így a jövőben több ruhaneműt, továbbá élelmiszereket és italokat is árulni fognak.
Tudor Manea, az eMag vezérigazgatója elmondta, hogy a fejlesztés nagy lépést jelent a következő évtized nagy változásai felé, amikor a lakosság jelentős aránya az online kereskedelmet veszi majd igénybe, a vállalkozások digitalizálása pedig felgyorsul.
A 2001-ben alapított román vállalat a régió vezető internetes kereskedője, jelenleg négy országban folytatja tevékenységét: Romániában, Magyarországon, Bulgáriában és Lengyelországban. A magyarországi piacra 2013-ban léptek be. Az eMag tagja a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >