Az elvárásokon túl teljesített a ProWein 2009
Optimista hangulat és kiemelkedő látogatói létszám jellemezte az idei, düsseldorfi ProWein Nemzetközi Bor-és Rövidital Bemutatót, március 29. és 31. között.
A résztvevők és a
látogatók száma még soha nem volt ilyen
magas, több mint 5 százalékkal többen,
összesen 35 ezren voltak kíváncsiak a németek
nagy nemzetközi ital-kiállítására. A
ProWein szervezői különösen annak örültek,
hogy a látogatók 12,5 százaléka
külföldről érkezett, elsősorban az Egyesült
Államokból, Skandináviából, a
BENELUX-országokból, Svájcból és
Szlovéniából érkeztek sokan. A legnagyobb
figyelmet idén a könnyed, alacsony alkohol tartalmú
frissítő-italok kapták, a közel 350 éves
hagyományra visszatekintő silvaner-borok és a koktélok
kapták. Töretlen az érdeklődés a szigorú
szabályok szerint készült bio-borok iránt
is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >