Az első Microsoft Retail Day-en a MediaMarkt is bemutatja vásárlóbarát fejlesztését
Március 7-én, Magyarországon első alkalommal kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják.
A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést. A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb hazai és külföldi fejlesztéseket.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/02/Sashalmi-Zsolt-MediaMarkt.jpg)
Sashalmi Zsolt, MediaMarkt
Egy Microsoft megoldásra épült innováció ötletét és annak gyakorlati alkalmazását ismerteti előadásában Kövesdán Gyula, a Linistry alapítója és Sashalmi Zsolt a MediaMarkt Saturn Holding Magyarország Kft. brand menedzsere.
Kövesdán Gyula úgy fogalmaz, a Linistry kitűzött célja minél több időt visszaadni az emberek számára abból a 6 hónapból, amit életük során összesen sorban állással töltenek.
– Az általunk kifejlesztett megoldás jelentősen lerövidíti a várakozással töltött időt; a felhasználó akár az otthonából bejelentkezve megkezdheti a „sorban állást”, majd az alkalmazás értesítést küld, mikor kell elindulnia a helyszínre, hogy ott a lehető legrövidebb időn belül sorra kerüljön.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/02/Ko%CC%88vesda%CC%81n-Gyula-Linistry-201x300.jpg)
Kövesdán Gyula, Linistry
A MediaMarkt áruházakban több mint egy éve került bevezetésre a Linistry fejlesztése, az eddigi tapasztalatokat Sashalmi Zsolt így összegzi:
– A Linistry digitális sorszámhívói nagymértékben segítik az áruházi dolgozók munkáját, a vásárlók pedig kényelmesen vásárolhatnak, vagy intézhetik egyéb dolgaikat a várakozási idő alatt, mivel nem kell fizikálisan sorba állniuk egy adott ügyintézésre. A digitális ügyfélhívót áruházaink több szolgáltatási területén is sikeresen alkalmazzuk, és a jövőben szeretnénk kiterjeszteni más területekre is.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >