Az első magyar AI-alapú éttermi asszisztens
10 vendégből 9 általában online tájékozódik, mielőtt személyesen is felkeres egy éttermet, a közösségi oldalakon viszont limitált a rendelkezésre álló információ.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A NeerY kifejlesztett egy olyan közösségi applikációt, amely a vállalkozás alapítói szerint megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni próbálja. A csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert. Ennek használatával a felhasználók beszélgetni tudnak, gyorsan megtalálják az összes őket érdeklő információt, és akár kedvezményekben is részesülhetnek. Az asszisztens a nap 24 órájában a vendégek rendelkezésére áll, komplex kérdéseket is meg tud válaszolni, például arról, hogy rendelhető-e vegán menü. A vendég össze tudja hasonlítani a kiszállítási és a helyben fogyasztási árakat, böngészhet a vendégértékelések között, és azonnal foglalhat is, ha elégedett. //
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >A termék, amelynek saját vendingautomatája van – A nap képe
Persze sokan – minimum rovatunk kedvelői – tudják, nem ez…
Tovább olvasom >