Az első magyar a Coca-Cola élén
Az athéni székhelyű, 27 ország Coca-Cola palackozóit tömörítő Coca-Cola Hellenic Bottling Company (CCHBC) cégcsoport igazgatótanácsa Tarsoly Józsefet nevezte ki ügyvezető igazgatónak 2006. augusztus 15-i hatállyal a magyar üzletvitel teljes körű irányítására. Személyében először kerül magyar ügyvezető igazgató a palackozóvállalat élére.
– A Coca-Cola Beverages Magyarország Kft.-nél eltöltött 12 év alatt számos területen dolgoztam, és sok mindent tanultam – nyilatkozta kinevezését követően Tarsoly József, aki az ezt megelőző hét hónapot különböző országokban és palackozóknál töltötte tapasztalatai bővítésére, és a cégcsoport felső vezetőivel való kapcsolat építésére. – Azt hiszem, a hazai pályán és az elmúlt hónapok intenzív külföldi munkavégzése alatt sikerült megszereznem azokat az ismereteket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a nagy kihívással és felelősséggel járó ügyvezetői pozíciót a lehető legjobban elláthassam. Az első napom reggelén kedves meglepetés várt, egy nagy csapat köszöntött a bejáratnál – ez nagyon jólesett, ezúton is köszönöm mindenkinek ezt az élményt, a biztatást, a bizalmat.
– A 2006-os év a Coca-Cola magyarországi palackozói szempontjából nagyon sikeresnek mondható. Eladásaink messze meghaladják a tervünket és a tavalyi év forgalmát, emellett teljesítjük a nyereségességi elvárásokat is – hangsúlyozta Tarsoly József. – A kiváló eredmények az egyes osztályok jó együttműködéséből és csapatmunkájából fakadnak. Minden munkatársunk tudására, tapasztalatára és kitartó munkájára szükség volt ahhoz a kitűnő termékválasztékhoz, amit az elmúlt jó néhány évben a The Coca-Cola Company munkatársaival együttműködve építettünk ki. Ez az, amit előző ügyvezetőnk, Robert Murray hagy ránk, és persze azt a felelősséget is a kezünkbe adta, hogy erről a magas szintről továbbemeljük a Coca-Cola magyarországi üzletét a következő lépcsőfokra, a hosszú távú célok elérésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >