Az első főzőcsatornánk
A hazai gasztronómia fejlődésében komoly közvetett szerepet játszottak a világ konyhaművészetét bemutató főzőműsorok. Ezek sikerére épült az első magyar főzőcsatorna, a decemberben születésnapját ünneplő TV Paprika elindítása is.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Magyarország első tematikus gasztronómiai csatornája 2004-ben kezdte meg működését napi 14 órás adásidővel. A cél a kezdetektől változatlan: népszerűsíteni a hazai konyha tradicionális értékeit és bemutatni a közép-kelet-európai régión kívüli, meghatározó fontosságú nemzeti konyhákat, gasztronómiai eseményeket. – A főzőcsatornák egyrészt szórakoztatnak, másrészt segítséget, konyhai ismereteket nyújtanak. Felelősségünk van tehát abban, hogy milyen szakácsoknak, műsoroknak adunk teret, hiszen tartalmaink formálják nézőink ízlését – fogalmazott Radóczy Katalin, a csatornát birtokló AMC Networks programigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >A tisztaság új dimenziói
A mosószerpiac az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: tovább emelkedett az online platformokon rövidtávra foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Az előző év adataihoz képest 18,8 százalékkal 854,1 millióra emelkedett…
Tovább olvasom >Megújult a szálláshelyek minősítési rendszere
Miközben a magyar turizmus soha nem látott rekordokat dönt, a…
Tovább olvasom >Tovább bővítik a Via Transilvanica turistaútvonalat
Románia újabb történelmi-néprajzi régióira terjesztik ki az Erdélyt északkeletről délnyugatra…
Tovább olvasom >