Az első főzőcsatornánk
A hazai gasztronómia fejlődésében komoly közvetett szerepet játszottak a világ konyhaművészetét bemutató főzőműsorok. Ezek sikerére épült az első magyar főzőcsatorna, a decemberben születésnapját ünneplő TV Paprika elindítása is.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Magyarország első tematikus gasztronómiai csatornája 2004-ben kezdte meg működését napi 14 órás adásidővel. A cél a kezdetektől változatlan: népszerűsíteni a hazai konyha tradicionális értékeit és bemutatni a közép-kelet-európai régión kívüli, meghatározó fontosságú nemzeti konyhákat, gasztronómiai eseményeket. – A főzőcsatornák egyrészt szórakoztatnak, másrészt segítséget, konyhai ismereteket nyújtanak. Felelősségünk van tehát abban, hogy milyen szakácsoknak, műsoroknak adunk teret, hiszen tartalmaink formálják nézőink ízlését – fogalmazott Radóczy Katalin, a csatornát birtokló AMC Networks programigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Két napig Korea a Margit-szigetre költözik: indul az ingyenes KoreaON 2025 kulturális fesztivál!
A budapesti nyár idén is elhozza a KoreaON kulturális fesztivált,…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Nagybevásárlás az építkezés szünetében – A nap képe
„Visszamegyek, de előtte még otthon le kell borítanom a cuccot.”…
Tovább olvasom >