Az első főzőcsatornánk
A hazai gasztronómia fejlődésében komoly közvetett szerepet játszottak a világ konyhaművészetét bemutató főzőműsorok. Ezek sikerére épült az első magyar főzőcsatorna, a decemberben születésnapját ünneplő TV Paprika elindítása is.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Magyarország első tematikus gasztronómiai csatornája 2004-ben kezdte meg működését napi 14 órás adásidővel. A cél a kezdetektől változatlan: népszerűsíteni a hazai konyha tradicionális értékeit és bemutatni a közép-kelet-európai régión kívüli, meghatározó fontosságú nemzeti konyhákat, gasztronómiai eseményeket. – A főzőcsatornák egyrészt szórakoztatnak, másrészt segítséget, konyhai ismereteket nyújtanak. Felelősségünk van tehát abban, hogy milyen szakácsoknak, műsoroknak adunk teret, hiszen tartalmaink formálják nézőink ízlését – fogalmazott Radóczy Katalin, a csatornát birtokló AMC Networks programigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
MCI Közgyűlés 2025
Nagy érdeklődés mellett tartott közgyűlést február végén a Magyar Cukrász…
Tovább olvasom >Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >Itt az újabb kormányzati árszabályozás
A kormány a magas élelmiszer-inflációra hivatkozva újabb árszabályozó intézkedést vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balatoni szállásárak 2025-ben: mérsékelt drágulás, de a főszezon még hozhat meglepetéseket
Ahogy közeledik a hosszú hétvége és az előszezon, egyre többen…
Tovább olvasom >Erős volt a turizmus első negyedéve – ágazati kitekintő
Bár márciusban 6%-kal elmaradt a turisztikai vendégforgalom a tavalyi szinttől,…
Tovább olvasom >