Az első FMCG-vállalat a Groupon oldalán
Hazánkban is egyre népszerűbbek a rendkívüli kedvezményeket kínáló online kuponoldalak, amelyek általában helyi szolgáltatásokra, vendéglátóegységekre hívják fel a figyelmet. Sokan úgy gondolták, hogy a napi cikkek világát a kisebb árrések és széles körű disztribúció miatt nem éri el a kuponhullám. Ám a General Mills, az iparágból elsőként, megtette az első, kísérleti lépést – jelenti az AdvertisingAge. Minneapolis-ban és San Franciscóban 20 dollárért 40 dollár értékű, 12 darabos termékcsomagot és 15 dollár értékben kuponfüzetet kínál a Cheerios gyártója, ráadásul házhoz szállítva.
– Ez valójában egy kísérleti mintázási program, amely a vevőket a boltokba irányítja – mondta Karl Schmidt, a vállalatóriás promóciósmarketing-igazgatója.
Az első jelek biztatóak, a kiterjesztésről azonban csak a végső számok ismeretében dönt a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >Digitális vállalatok Magyarországon
Az elmúlt évtizedek alapján világosan látszik, hogy azok a cégek…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >