Az első FMCG-vállalat a Groupon oldalán
Hazánkban is egyre népszerűbbek a rendkívüli kedvezményeket kínáló online kuponoldalak, amelyek általában helyi szolgáltatásokra, vendéglátóegységekre hívják fel a figyelmet. Sokan úgy gondolták, hogy a napi cikkek világát a kisebb árrések és széles körű disztribúció miatt nem éri el a kuponhullám. Ám a General Mills, az iparágból elsőként, megtette az első, kísérleti lépést – jelenti az AdvertisingAge. Minneapolis-ban és San Franciscóban 20 dollárért 40 dollár értékű, 12 darabos termékcsomagot és 15 dollár értékben kuponfüzetet kínál a Cheerios gyártója, ráadásul házhoz szállítva.
– Ez valójában egy kísérleti mintázási program, amely a vevőket a boltokba irányítja – mondta Karl Schmidt, a vállalatóriás promóciósmarketing-igazgatója.
Az első jelek biztatóak, a kiterjesztésről azonban csak a végső számok ismeretében dönt a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >