Az első félévben több mint 33 millió eurót spórolhattak a spanyol Eroski vásárlói
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc több mint 5700 termékre vonatkozóan bevezetett árengedményeivel a vásárlók 2024 első felében összesen több mint 33 millió eurót spórolhattak.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A kereskedő növelte a magasabb költségek fogyasztókra történő áthárításának mérséklésére irányuló befektetéseit, így versenyképes áron tudta kínálni termékeit, különösen az élelmiszereket és háztartási cikkeket.
A megtakarítás több mint 50%-a, vagyis 17 millió euró, az Eroski 1100-nál is több saját márkás terméke árának csökkentéséből származott. A „Siempre buenos precios” kampány keretében 576 termék – zöldség-gyümölcs, hal, hús, kenyér, tojás, tej, joghurt, tészta, rizs, valamint háztartási tisztítószerek és személyi higiéniai termékek – ára csökkent, ami további 13 millió eurós megtakarítást jelentett.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta legnagyobb logisztikai központját Spanyolországban a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szemeteszsákot gyárt a Lidl a műanyag hulladékból Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Belép Portugáliába és Spanyolországban szépségápolással bővít a Zalando
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >XXI. Európai Kereskedelem Napja – Új koncepcióra és a partnerség erősítésére van szükség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

