Az első félévben több mint 33 millió eurót spórolhattak a spanyol Eroski vásárlói
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc több mint 5700 termékre vonatkozóan bevezetett árengedményeivel a vásárlók 2024 első felében összesen több mint 33 millió eurót spórolhattak.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A kereskedő növelte a magasabb költségek fogyasztókra történő áthárításának mérséklésére irányuló befektetéseit, így versenyképes áron tudta kínálni termékeit, különösen az élelmiszereket és háztartási cikkeket.
A megtakarítás több mint 50%-a, vagyis 17 millió euró, az Eroski 1100-nál is több saját márkás terméke árának csökkentéséből származott. A „Siempre buenos precios” kampány keretében 576 termék – zöldség-gyümölcs, hal, hús, kenyér, tojás, tej, joghurt, tészta, rizs, valamint háztartási tisztítószerek és személyi higiéniai termékek – ára csökkent, ami további 13 millió eurós megtakarítást jelentett.
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >