Az első félévben több mint 33 millió eurót spórolhattak a spanyol Eroski vásárlói
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc több mint 5700 termékre vonatkozóan bevezetett árengedményeivel a vásárlók 2024 első felében összesen több mint 33 millió eurót spórolhattak.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A kereskedő növelte a magasabb költségek fogyasztókra történő áthárításának mérséklésére irányuló befektetéseit, így versenyképes áron tudta kínálni termékeit, különösen az élelmiszereket és háztartási cikkeket.
A megtakarítás több mint 50%-a, vagyis 17 millió euró, az Eroski 1100-nál is több saját márkás terméke árának csökkentéséből származott. A „Siempre buenos precios” kampány keretében 576 termék – zöldség-gyümölcs, hal, hús, kenyér, tojás, tej, joghurt, tészta, rizs, valamint háztartási tisztítószerek és személyi higiéniai termékek – ára csökkent, ami további 13 millió eurós megtakarítást jelentett.
Kapcsolódó cikkeink
Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból –…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >