Az első 100 nap, akár 70% kedvezmény – és 16,6 tonna megmentett élelmiszer!
Több mint 63.000 megmentett termék, több mint 21 millió forint megtakarítás a vásárlóknak! -ez volt a PRÍMA OUTLET első száz napja. A java pedig csak most jön!
A PRÍMA OUTLET, Magyarország első élelmiszer-outlet üzlete – amely a budapesti Récsei Centerben található Príma szupermarket része. Rövid működése alatt is bizonyította, hogy a fenntarthatóság és a kedvező árak kéz a kézben járhatnak. A nyitás óta több mint 63.000 terméket mentettünk meg a pazarlástól, ezzel mintegy 44 tonna* szén-dioxid kibocsátását előzve meg. Ezzel mintegy 44 tonna* szén-dioxid kibocsátását előzve meg. Ez akkora környezeti hatás, mintha egy átlagos magyar család 17 évnyi áramfogyasztását spóroltuk volna meg, ha a számításnál 2600kWh-val számoltunk.
A vásárlók számára ez nemcsak környezeti, hanem jelentős anyagi előnyökkel is jár: a nyitás óta 21.737.043 forint megtakarítás keletkezett** az outlet áraknak köszönhetően, miközben minden termék a jól ismert PRÍMA minőséget képviseli. Ez annyit tesz, hogy átlagban termékenként 300-400Ft-nyit spórolnak vásárlóink.
Az üzlet kínálata naponta változik, a polcokon helyet kapnak a csomagolássérült, közel lejáró, túlkészletezett, vagy a szortiment-frissítésből kikerülő termékek – mind kiváló minőségben, akár 70%-kal olcsóbban.
„A PRÍMA OUTLET egyszerre nyújt kedvező árakat, magas minőséget és fenntartható megoldást az élelmiszer-pazarlás ellen. Büszkék vagyunk arra, hogy rövid idő alatt kézzelfogható eredményeket értünk el: több tízezer termék kapott új esélyt, a vásárlóink pedig több millió forintot spóroltak meg.” – mondta Breier Péter, tulajdonos.
A PRÍMA OUTLET a Breier Csoport tagjaként továbbra is elkötelezett a vásárlói értékteremtés, a fenntarthatóság és az innováció mellett. A nyári árukészletből származó termékek most kerülnek az OUTLET polcaira.
A PRÍMA OUTLET 100. működési napján ünnepélyesen bejelentésre került továbbá az is, hogy a Breier Cégcsoport által működtetett, Récsei Centerben lévő Príma üzletünk megállapodást kötött a Magyar Élelmiszerbank Egyesületével. Célja, hogy ne csupán az élelmiszer-pazarlás csökkentésével óvja a környezetet, hanem közvetlen segítséget nyújtson a nehéz helyzetben élő családoknak is. Így a PRÍMA OUTLET nemcsak a tudatos vásárlóknak kínál okos alternatívát, hanem valódi társadalmi értéket is teremt.
Kapcsolódó cikkeink
Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Talajmegújító mezőgazdasági képzést indít a Nestlé és a Sustainable Business Academy fiatal gazdáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Allee a kelet-európai régió legjobb fenntarthatósági teljesítményt nyújtó kiskereskedelmi létesítménye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A jövő vásárlója 2025-ben: az ár és a kényelem mindenek felett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mínuszban az e-kereskedelmi mérleg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

