Az előző évi pénzadomány közel másfélszerese gyűlt össze a Tescóban karácsony előtt
Újabb 85 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az Ökumenikus Segélyszervezet egész éves, rászorulókat segítő munkáját. Az összeg a Tesco és vásárlói révén gyűlt össze a 2023. december 24-én lezárult adventi adománygyűjtés során, amelyhez az áruházlánc immár 14. alkalommal csatlakozott. A vásárlók a kampány során összesen több mint 330.000 darab kupont vettek az áruházlánc üzleteiben és online, amely több mint 82 millió forint támogatást jelent a rászorulók javára. Az összeg sorrendben a harmadik legnagyobb a kiskereskedelmi vállalat és a Segélyszervezet együttműködésének kezdete óta, és több mint 40 százalékkal szárnyalja túl a 2022-es eredményt. A Tesco ezt egészítette ki 85 millió forintra, ezzel is támogatva a jótékonysági szervezet szociális és esélyteremtő programjait.
A Tesco 14 éve vesz részt az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtésében, melynek során az áruházlánc vásárlói 2023. november 13. és december 24. között a kasszáknál és az önkiszolgáló pénztáraknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak. December 1-jétől pedig online elérhető 250, 500, valamint 1000 forint értékű kuponokból is választhattak, hogy ilyen módon is segítsék a rászorulókat.
Ezúttal rekordösszegű pénzadomány gyűlt össze az akció során, az üzletekbe betérők, illetve az online jótékonykodók ugyanis több mint 82 millió forint értékben vásároltak kuponokat. Ez 44 százalékkal több, mint a 2022-es kampány alatt befolyt pénz, és egyben a harmadik legmagasabb támogatási összeg a Tesco és a Segélyszervezet együttműködésének történetében. A tescós támogatással 85 millió forintra kiegészített összeget az Ökumenikus Segélyszervezet egész éves munkája során nélkülöző családok támogatásra fordítja.
„Az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként mindig örömmel csatlakozunk adománygyűjtő eseményeikhez. Büszke vagyok rá, hogy a kedvezőtlen gazdasági körülmények ellenére az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként számos korábbi eredményt túlszárnyaló pénzösszeggel támogathatjuk a nehéz körülmények között élőket. Köszönöm vásárlóinknak, hogy a karácsonyi bevásárlás során gondoltak a rászorulókra is, és hálás vagyok munkatársaimnak, akik lehetővé tették, hogy az összefogás erejével ilyen sikeres kampány valósulhasson meg”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója kifejtette: „Igazi meglepetés, vagy ha úgy tetszik karácsonyi ajándék volt számunkra, hogy éppen most, egy nem könnyű gazdasági helyzetben döntött rekordot az immár hagyományos Tesco adománykuponos gyűjtés. Ez mindenekelőtt stratégiai partnerünk, a Tesco csapatának lelkesedését, a közös cél melletti elkötelezettségét dicséri, amiért nagyon hálásak vagyunk. És természetesen ezúton is köszönjük a vásárlók segítőkészségét, akik meghallották az üzenetünket, hogy éppen ilyenkor, a nehezebb időkben van legnagyobb szükség az összefogásra, a szolidaritásra.”
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >