Az előző évi pénzadomány közel másfélszerese gyűlt össze a Tescóban karácsony előtt
Újabb 85 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az Ökumenikus Segélyszervezet egész éves, rászorulókat segítő munkáját. Az összeg a Tesco és vásárlói révén gyűlt össze a 2023. december 24-én lezárult adventi adománygyűjtés során, amelyhez az áruházlánc immár 14. alkalommal csatlakozott. A vásárlók a kampány során összesen több mint 330.000 darab kupont vettek az áruházlánc üzleteiben és online, amely több mint 82 millió forint támogatást jelent a rászorulók javára. Az összeg sorrendben a harmadik legnagyobb a kiskereskedelmi vállalat és a Segélyszervezet együttműködésének kezdete óta, és több mint 40 százalékkal szárnyalja túl a 2022-es eredményt. A Tesco ezt egészítette ki 85 millió forintra, ezzel is támogatva a jótékonysági szervezet szociális és esélyteremtő programjait.
A Tesco 14 éve vesz részt az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtésében, melynek során az áruházlánc vásárlói 2023. november 13. és december 24. között a kasszáknál és az önkiszolgáló pénztáraknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak. December 1-jétől pedig online elérhető 250, 500, valamint 1000 forint értékű kuponokból is választhattak, hogy ilyen módon is segítsék a rászorulókat.
Ezúttal rekordösszegű pénzadomány gyűlt össze az akció során, az üzletekbe betérők, illetve az online jótékonykodók ugyanis több mint 82 millió forint értékben vásároltak kuponokat. Ez 44 százalékkal több, mint a 2022-es kampány alatt befolyt pénz, és egyben a harmadik legmagasabb támogatási összeg a Tesco és a Segélyszervezet együttműködésének történetében. A tescós támogatással 85 millió forintra kiegészített összeget az Ökumenikus Segélyszervezet egész éves munkája során nélkülöző családok támogatásra fordítja.
„Az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként mindig örömmel csatlakozunk adománygyűjtő eseményeikhez. Büszke vagyok rá, hogy a kedvezőtlen gazdasági körülmények ellenére az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként számos korábbi eredményt túlszárnyaló pénzösszeggel támogathatjuk a nehéz körülmények között élőket. Köszönöm vásárlóinknak, hogy a karácsonyi bevásárlás során gondoltak a rászorulókra is, és hálás vagyok munkatársaimnak, akik lehetővé tették, hogy az összefogás erejével ilyen sikeres kampány valósulhasson meg”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója kifejtette: „Igazi meglepetés, vagy ha úgy tetszik karácsonyi ajándék volt számunkra, hogy éppen most, egy nem könnyű gazdasági helyzetben döntött rekordot az immár hagyományos Tesco adománykuponos gyűjtés. Ez mindenekelőtt stratégiai partnerünk, a Tesco csapatának lelkesedését, a közös cél melletti elkötelezettségét dicséri, amiért nagyon hálásak vagyunk. És természetesen ezúton is köszönjük a vásárlók segítőkészségét, akik meghallották az üzenetünket, hogy éppen ilyenkor, a nehezebb időkben van legnagyobb szükség az összefogásra, a szolidaritásra.”
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >