Az élelmiszerpazarlás ellen lép fel az Aldi Dánia
A „Too Good To Go”-val lépett partnerségre az Aldi Dánia, hogy csökkentse az élelmiszerpazarlást.

Túl jó ahhoz, hogy kidobjuk
A kezdeményezés részeként a retailer „boldogságcsomagokat” fog kihelyezni, amelyek olyan zöldségeket és gyümölcsöket tartalmaznak, amelyek csökkentett áron érhetők el az appon keresztül.
Ezek a termékek tökéletesen alkalmasak a fogyasztásra, de pl. sérült csomagolás, esetleg kisebb megnyomódások miatt kidobnák őket. A cég a változtatással azt reméli, hogy évi 160 tonna élelmiszert tud így értékesíteni ahelyett, hogy a termékek a kukában végeznék.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >