Az élelmiszer marketinggel foglalkozik a Magyar Marketing Szövetség konferenciája
A 20 éves Magyar Marketing Szövetség november 3-án és 4-én megrendezésre kerülő jubileumi konferenciájának keretében Pászti Balázs az élelmiszer marketinggel foglalkozik.
A szekció megnézi, mi volt a marketing üzenet 20 évvel ezelőtt. Szó lesz arról, hogy miben, miért és hogyan változott meg mára, és kicsit a holnapba is belemerészkednek a jelenlévők. Megvizsgálják, hogy mit adhat, és kinek, a közösségi marketing, a védjegyek. Aki eljön, kaphat egy kis navigációs segítséget ahhoz, hogy ne tévedjen el a hatalmas virtuális térben a social-média lehetőségeinek kihasználása közben.
Az előadásokat követően beszélgetés várható arról, hogy az egyre tudatosodó vásárló igényeit kiszolgálva visszatérünk-e a pusztán információt közlő marketing üzenetre – immár más teret is használva -, megelégszünk-e azzal, hogy csak egy kis előnnyel fűszerezzük ?! Vagy legyen a hívó szó a nagy érzés, az együvé tartozás, a globalizáció, természetesen jó sok CSR fűszerrel ?
A szekció sikerét az Univer, a Pick, a Coca Cola – a frappánsabb egyezés miatt fordított betűrendben – garantálja gyártói oldalról. A tudományt a BGF teszi hozzá, a csattanót pedig a „meglepetés vendég” Merlin Kommunikáció adja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >