Az élelmiszer marketinggel foglalkozik a Magyar Marketing Szövetség konferenciája
A 20 éves Magyar Marketing Szövetség november 3-án és 4-én megrendezésre kerülő jubileumi konferenciájának keretében Pászti Balázs az élelmiszer marketinggel foglalkozik.
A szekció megnézi, mi volt a marketing üzenet 20 évvel ezelőtt. Szó lesz arról, hogy miben, miért és hogyan változott meg mára, és kicsit a holnapba is belemerészkednek a jelenlévők. Megvizsgálják, hogy mit adhat, és kinek, a közösségi marketing, a védjegyek. Aki eljön, kaphat egy kis navigációs segítséget ahhoz, hogy ne tévedjen el a hatalmas virtuális térben a social-média lehetőségeinek kihasználása közben.
Az előadásokat követően beszélgetés várható arról, hogy az egyre tudatosodó vásárló igényeit kiszolgálva visszatérünk-e a pusztán információt közlő marketing üzenetre – immár más teret is használva -, megelégszünk-e azzal, hogy csak egy kis előnnyel fűszerezzük ?! Vagy legyen a hívó szó a nagy érzés, az együvé tartozás, a globalizáció, természetesen jó sok CSR fűszerrel ?
A szekció sikerét az Univer, a Pick, a Coca Cola – a frappánsabb egyezés miatt fordított betűrendben – garantálja gyártói oldalról. A tudományt a BGF teszi hozzá, a csattanót pedig a „meglepetés vendég” Merlin Kommunikáció adja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >