Az élelmiszer marketinggel foglalkozik a Magyar Marketing Szövetség konferenciája
A 20 éves Magyar Marketing Szövetség november 3-án és 4-én megrendezésre kerülő jubileumi konferenciájának keretében Pászti Balázs az élelmiszer marketinggel foglalkozik.
A szekció megnézi, mi volt a marketing üzenet 20 évvel ezelőtt. Szó lesz arról, hogy miben, miért és hogyan változott meg mára, és kicsit a holnapba is belemerészkednek a jelenlévők. Megvizsgálják, hogy mit adhat, és kinek, a közösségi marketing, a védjegyek. Aki eljön, kaphat egy kis navigációs segítséget ahhoz, hogy ne tévedjen el a hatalmas virtuális térben a social-média lehetőségeinek kihasználása közben.
Az előadásokat követően beszélgetés várható arról, hogy az egyre tudatosodó vásárló igényeit kiszolgálva visszatérünk-e a pusztán információt közlő marketing üzenetre – immár más teret is használva -, megelégszünk-e azzal, hogy csak egy kis előnnyel fűszerezzük ?! Vagy legyen a hívó szó a nagy érzés, az együvé tartozás, a globalizáció, természetesen jó sok CSR fűszerrel ?
A szekció sikerét az Univer, a Pick, a Coca Cola – a frappánsabb egyezés miatt fordított betűrendben – garantálja gyártói oldalról. A tudományt a BGF teszi hozzá, a csattanót pedig a „meglepetés vendég” Merlin Kommunikáció adja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >