Az élelmiszer kiszállítás új szintje: automatikus visszatérítés pár kattintással
Az élelmiszer kiskereskedelemben elsőként lépte meg a kifli.hu, hogy a vásárlók által visszautasított termékeket automatikusan visszatéríti ügyfeleinek, hacsak azok úgy nem döntenek, hogy jótékony célra használják fel az adott összeget.
Nem szükséges e-mail-ezésbe, chatelésbe bonyolódni, vagy az ügyfélszolgálattal telefonon beszélni: pár kattintással el lehet intézni a visszatérítést, akár a honlapon, akár az applikáción keresztül. A vásárló rendelése után 72 órán belül online tudja intézni a problémát, és egyből levásárolható kredit jóváírást kap, pillanatok alatt.
„A Kiflinél, ha hibázunk, vállaljuk. Legfontosabb számunkra, hogy vásárlóink elégedettek legyenek. Mi sem természetesebb, hogy ilyen esetben bizalommal kezeljük a helyzetet, és kérdés nélkül kompenzálunk” – mondja Makkay János a kifli.hu ügyvezetője.
Alapítványnak segít a Kifli
A vásárlók választhatnak is, hogy nem kérik a kredit jóváírást, hanem inkább felajánlják azt jótékony célra a TündérPakk Alapítványnak, amelyet két anyuka működtet szabadidejében, és adományokkal segítenek a krízishelyzetbe került, rászoruló gyermekeknek és családoknak. „Mottónk: Tündérek márpedig léteznek, és a kifli.hu és vásárlóik is közéjük tartoznak! Köszönjük, hogy az online kompenzáción keresztül támogattok minket, hogy még több családnak tudjunk segíteni!”- mondja Szomolányi Tímea, a TündérPakk Alapítvány alapítója.
A Kiflin az online kompenzáción keresztül benyújtott kreditek azonnal jóváíródnak a Tündérpakk kiflis fiókjában – 1 hónap alatt már 125 000 Ft gyűlt össze számukra, melyből még több családnak tudnak támogatást nyújtani.
A hatalmas minőségi választék mellett az akár 3 órás kiszállítás is olyan különlegesség, ami egyedivé teszi a Kiflit a nagy áruházláncok online kiszállítási szolgáltatásaival szemben.
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >