Az élelmiszer kiszállítás új szintje: automatikus visszatérítés pár kattintással
Az élelmiszer kiskereskedelemben elsőként lépte meg a kifli.hu, hogy a vásárlók által visszautasított termékeket automatikusan visszatéríti ügyfeleinek, hacsak azok úgy nem döntenek, hogy jótékony célra használják fel az adott összeget.
Nem szükséges e-mail-ezésbe, chatelésbe bonyolódni, vagy az ügyfélszolgálattal telefonon beszélni: pár kattintással el lehet intézni a visszatérítést, akár a honlapon, akár az applikáción keresztül. A vásárló rendelése után 72 órán belül online tudja intézni a problémát, és egyből levásárolható kredit jóváírást kap, pillanatok alatt.
„A Kiflinél, ha hibázunk, vállaljuk. Legfontosabb számunkra, hogy vásárlóink elégedettek legyenek. Mi sem természetesebb, hogy ilyen esetben bizalommal kezeljük a helyzetet, és kérdés nélkül kompenzálunk” – mondja Makkay János a kifli.hu ügyvezetője.
Alapítványnak segít a Kifli
A vásárlók választhatnak is, hogy nem kérik a kredit jóváírást, hanem inkább felajánlják azt jótékony célra a TündérPakk Alapítványnak, amelyet két anyuka működtet szabadidejében, és adományokkal segítenek a krízishelyzetbe került, rászoruló gyermekeknek és családoknak. „Mottónk: Tündérek márpedig léteznek, és a kifli.hu és vásárlóik is közéjük tartoznak! Köszönjük, hogy az online kompenzáción keresztül támogattok minket, hogy még több családnak tudjunk segíteni!”- mondja Szomolányi Tímea, a TündérPakk Alapítvány alapítója.
A Kiflin az online kompenzáción keresztül benyújtott kreditek azonnal jóváíródnak a Tündérpakk kiflis fiókjában – 1 hónap alatt már 125 000 Ft gyűlt össze számukra, melyből még több családnak tudnak támogatást nyújtani.
A hatalmas minőségi választék mellett az akár 3 órás kiszállítás is olyan különlegesség, ami egyedivé teszi a Kiflit a nagy áruházláncok online kiszállítási szolgáltatásaival szemben.
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >