Az élelmiszer- és italmárkákat említik legtöbbet a Twitteren
Az élelmiszer-és ital-, a ruha-, továbbá a kiskereskedelmi ágazat generálja a legtöbb közvetlen említést az egyesült királyságbeli Twitter felhasználóknál – állítja a közösségi médiát monitorozó BrandWatch intézet.
A BrandWatch a Twitter mintegy 1000 tagja által generált 10.000 tweet-et vizsgálta meg. A bejegyzések 3,6%-a hivatkozott valamilyen márkanévre.
A márkanevek majdnem annyira gyakori megjelenéssel bírnak, mint a televízió, a film és a sport, és több említést kapnak, mint a zene, a hírességek és a friss hírek – idézi a felmérést a warc.com.
Az élelmiszer- és italmárkák a vizsgált üzenetek 32%-a körében jelennek meg. A legtöbbet emlegetett brand-ek a McDonald's és a Nando's gyorsétteremláncok, a Tesco szupermarket óriás, valamint a Cadbury édesipari márka.
A ruházati márkák a tweet-ek 17%-ában jelennek meg. A legtöbbször említett a River Island kiskereskedelmi lánc, míg ezt követi az UGG lábbeli-üzlet, valamint a Boohoo e-kereskedelmi szolgáltató.
A technológia szektor a csiripek 11%-ának volt tárgya. A kategória rangsorát az Apple és az iPhone készülék vezették, ezt követte a Samsung, a Microsoft, majd az Orange telekommunikációs szolgáltató.
Miközben a technológia márkák említése 80%-ban a férfifelhasználókhoz köthető, addig a ruházati kategóriát említő tweet-ek 89%-a, míg az élelmiszer-és italmárkákról szóló csiripek 73%-a nőktől származik.
Kissé elmaradnak a tweet-es megjelenésben a szórakoztatóipar kiskereskedői és szolgáltatói (11%), míg a közlekedési és szépségápolási márkák egyaránt 4%-os arányban jelennek meg a csiripekben. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >