Az elektronikus display piacán 11,2 milliárd dolláros forgalmat jósolnak
A kiskereskedelmi display-piac összetett éves növekedési üteme az USA-ban várhatóan 16 százalék lesz 2017 és 2021 között, állapítja meg a Technavio jelentése. A piaci növekedés fő hajtóereje abban rejlik, hogy a kiskereskedelemben használt digitális display-k jobb reklámfelületet képesek biztosítani, mint a hagyományos módszerek. Legfontosabb előnyeik közé tartozik, hogy kiküszöbölik a papírhulladékot, képesek a tartalomkezelésre és emellett ergonomikus kialakításúak. Ezáltal tovább növelik a vásárlói elkötelezettséget és a vásárlói élményt.
A riportban megvizsgálták a kiskereskedelmi kioszkok, POS-rendszerek, bankautomaták, digitális kijelzők és egyéb más digitális kioszkok hatásmechanizmusát. Az elemzés kiemelte a piac kulcsfontosságú gyártóit is, mint például a Samsung, a Sharp, az LG Electronics, a Panasonic és a HP.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük, látogasson el a www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Ausztriában 3,0 százalékra mérséklődött az infláció májusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >