Az elektronikus display piacán 11,2 milliárd dolláros forgalmat jósolnak
A kiskereskedelmi display-piac összetett éves növekedési üteme az USA-ban várhatóan 16 százalék lesz 2017 és 2021 között, állapítja meg a Technavio jelentése. A piaci növekedés fő hajtóereje abban rejlik, hogy a kiskereskedelemben használt digitális display-k jobb reklámfelületet képesek biztosítani, mint a hagyományos módszerek. Legfontosabb előnyeik közé tartozik, hogy kiküszöbölik a papírhulladékot, képesek a tartalomkezelésre és emellett ergonomikus kialakításúak. Ezáltal tovább növelik a vásárlói elkötelezettséget és a vásárlói élményt.
A riportban megvizsgálták a kiskereskedelmi kioszkok, POS-rendszerek, bankautomaták, digitális kijelzők és egyéb más digitális kioszkok hatásmechanizmusát. Az elemzés kiemelte a piac kulcsfontosságú gyártóit is, mint például a Samsung, a Sharp, az LG Electronics, a Panasonic és a HP.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük, látogasson el a www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >