Az elektronikus display piacán 11,2 milliárd dolláros forgalmat jósolnak
A kiskereskedelmi display-piac összetett éves növekedési üteme az USA-ban várhatóan 16 százalék lesz 2017 és 2021 között, állapítja meg a Technavio jelentése. A piaci növekedés fő hajtóereje abban rejlik, hogy a kiskereskedelemben használt digitális display-k jobb reklámfelületet képesek biztosítani, mint a hagyományos módszerek. Legfontosabb előnyeik közé tartozik, hogy kiküszöbölik a papírhulladékot, képesek a tartalomkezelésre és emellett ergonomikus kialakításúak. Ezáltal tovább növelik a vásárlói elkötelezettséget és a vásárlói élményt.
A riportban megvizsgálták a kiskereskedelmi kioszkok, POS-rendszerek, bankautomaták, digitális kijelzők és egyéb más digitális kioszkok hatásmechanizmusát. Az elemzés kiemelte a piac kulcsfontosságú gyártóit is, mint például a Samsung, a Sharp, az LG Electronics, a Panasonic és a HP.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük, látogasson el a www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >