Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től online is elérhetővé tette saját márkás ruházati termékeit.
Az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedelmi láncának vásárlói mostantól a Tesco.com oldalon, valamint a Grocery és Clubcard alkalmazáson keresztül is megvásárolhatják az F&F kollekció darabjait.
A kínálat női, férfi és gyermekruhákat egyaránt tartalmaz, kiegészülve az F&F Edit, F&F Active Athleisure és Sports almárkákkal, valamint exkluzív együttműködések darabjaival és szezonális termékekkel – például iskolai egyenruhákkal – írja a Grocery Gazette.
A vásárlók minden rendelés után a Clubcard pontokat kaphatnak és a kiszállítás díja egységesen 3,99 font. A termékek visszaküldése futárral vagy személyesen nagyobb Tesco áruházakban lehetséges.
A lépés egy szélesebb körű iparági trend része: április végén az Asda is bejelentette első, nem élelmiszer termékekre specializált George üzletének megnyitását.
Kapcsolódó cikkeink
Hamarosan Magyarországon is elérhető lesz a MediaMarkt piactere
A MediaMarkt online piacterének forgalma 90%-kal nőtt az előző év…
Tovább olvasom >Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >20 millió fontos beruházással kezd helyi gyártásba az Ehrmann az Egyesült Királyságban
Az Ehrmann német tejipari vállalat 20 millió fontos (kb. 27,1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >Árréscsökkentést jelentett be a szerb elnök
A kereskedelmi láncok árrését 20 százalékra korlátozó gazdasági intézkedéseket vezetnek…
Tovább olvasom >Javult a németországi üzleti hangulat augusztusban az ifo felmérése szerint
Az elemzők által vártnál erőteljesebben javult az üzleti hangulat Németországban…
Tovább olvasom >