Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től online is elérhetővé tette saját márkás ruházati termékeit.
Az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedelmi láncának vásárlói mostantól a Tesco.com oldalon, valamint a Grocery és Clubcard alkalmazáson keresztül is megvásárolhatják az F&F kollekció darabjait.
A kínálat női, férfi és gyermekruhákat egyaránt tartalmaz, kiegészülve az F&F Edit, F&F Active Athleisure és Sports almárkákkal, valamint exkluzív együttműködések darabjaival és szezonális termékekkel – például iskolai egyenruhákkal – írja a Grocery Gazette.
A vásárlók minden rendelés után a Clubcard pontokat kaphatnak és a kiszállítás díja egységesen 3,99 font. A termékek visszaküldése futárral vagy személyesen nagyobb Tesco áruházakban lehetséges.
A lépés egy szélesebb körű iparági trend része: április végén az Asda is bejelentette első, nem élelmiszer termékekre specializált George üzletének megnyitását.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja Graze márkáját az Unilever a Katjes Internationalnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővíti a Temu európai logisztikai hálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megízlelhető csomagolópapírt mutatott be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

