Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től online is elérhetővé tette saját márkás ruházati termékeit.
Az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedelmi láncának vásárlói mostantól a Tesco.com oldalon, valamint a Grocery és Clubcard alkalmazáson keresztül is megvásárolhatják az F&F kollekció darabjait.
A kínálat női, férfi és gyermekruhákat egyaránt tartalmaz, kiegészülve az F&F Edit, F&F Active Athleisure és Sports almárkákkal, valamint exkluzív együttműködések darabjaival és szezonális termékekkel – például iskolai egyenruhákkal – írja a Grocery Gazette.
A vásárlók minden rendelés után a Clubcard pontokat kaphatnak és a kiszállítás díja egységesen 3,99 font. A termékek visszaküldése futárral vagy személyesen nagyobb Tesco áruházakban lehetséges.
A lépés egy szélesebb körű iparági trend része: április végén az Asda is bejelentette első, nem élelmiszer termékekre specializált George üzletének megnyitását.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >