Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től online is elérhetővé tette saját márkás ruházati termékeit.
Az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedelmi láncának vásárlói mostantól a Tesco.com oldalon, valamint a Grocery és Clubcard alkalmazáson keresztül is megvásárolhatják az F&F kollekció darabjait.
A kínálat női, férfi és gyermekruhákat egyaránt tartalmaz, kiegészülve az F&F Edit, F&F Active Athleisure és Sports almárkákkal, valamint exkluzív együttműködések darabjaival és szezonális termékekkel – például iskolai egyenruhákkal – írja a Grocery Gazette.
A vásárlók minden rendelés után a Clubcard pontokat kaphatnak és a kiszállítás díja egységesen 3,99 font. A termékek visszaküldése futárral vagy személyesen nagyobb Tesco áruházakban lehetséges.
A lépés egy szélesebb körű iparági trend része: április végén az Asda is bejelentette első, nem élelmiszer termékekre specializált George üzletének megnyitását.
Kapcsolódó cikkeink
Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Horvátországban robbanásszerűen nőtt az élelmiszerimport az EU-csatlakozás óta
Az európai uniós csatlakozás óta robbanásszerűen nőtt az élelmiszerimport Horvátországban…
Tovább olvasom >30 kategóriában ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés
Harminc kategóriában mintegy ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés…
Tovább olvasom >A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes termékek felé tolódik el
A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el…
Tovább olvasom >