Az Egyesült Államokban terjeszkedne az olasz illycaffè
Az Észak-Amerikában jelenleg 23 üzletet működtető olasz illycaffè az elkövetkező öt évben az Egyesült Államokban 200 kávézót kíván nyitni. A tavaly összesen 483 millió eurós összforgalomból az amerikai piac 100 millió eurónyi forgalmat képvisel a családi vállalkozás számára. A nagymérvű tengerentúli terjeszkedés azonban attól függ, hogy a vállalat talál-e olyan partnert, aki az amerikai piacot behatóan ismeri, a felső kategóriás termékek kiskereskedelmében jártas, és korábban a kávébizniszben nem tevékenykedett.
A vállalat tanácsadójául a Goldman Sachsot választotta a stratégiailag fontos piacon, ahol olyan óriásokkal versenghet, mint a Starbucks. A megfelelő partner megtalálása érdekében az egyébként függetlenségére sokat adó cég immár 86 éves történelmében először hajlandó kisebbségi részesedést felajánlani. A tanácsadó cég várhatóan az év végén prezentálja a potenciális partnerek shortlistjét.
Kapcsolódó cikkeink
Felfüggeszti a DHL az értékesebb magáncsomagok kézbesítését az USA-ban
Április 21-től ideiglenesen felfüggeszti az Egyesült Államokba irányuló, 800 amerikai…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >