Az Egyesült Államokban terjeszkedne az olasz illycaffè
Az Észak-Amerikában jelenleg 23 üzletet működtető olasz illycaffè az elkövetkező öt évben az Egyesült Államokban 200 kávézót kíván nyitni. A tavaly összesen 483 millió eurós összforgalomból az amerikai piac 100 millió eurónyi forgalmat képvisel a családi vállalkozás számára. A nagymérvű tengerentúli terjeszkedés azonban attól függ, hogy a vállalat talál-e olyan partnert, aki az amerikai piacot behatóan ismeri, a felső kategóriás termékek kiskereskedelmében jártas, és korábban a kávébizniszben nem tevékenykedett.
A vállalat tanácsadójául a Goldman Sachsot választotta a stratégiailag fontos piacon, ahol olyan óriásokkal versenghet, mint a Starbucks. A megfelelő partner megtalálása érdekében az egyébként függetlenségére sokat adó cég immár 86 éves történelmében először hajlandó kisebbségi részesedést felajánlani. A tanácsadó cég várhatóan az év végén prezentálja a potenciális partnerek shortlistjét.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét,…
Tovább olvasom >Újra zenél az ország: elindult a Muzsikáló Magyarország 2025 program
Élő cigányzene szólal meg ismét országszerte – éttermek, kávézók, bisztrók…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >