Az Egyesült Államokban terjeszkedne az olasz illycaffè
Az Észak-Amerikában jelenleg 23 üzletet működtető olasz illycaffè az elkövetkező öt évben az Egyesült Államokban 200 kávézót kíván nyitni. A tavaly összesen 483 millió eurós összforgalomból az amerikai piac 100 millió eurónyi forgalmat képvisel a családi vállalkozás számára. A nagymérvű tengerentúli terjeszkedés azonban attól függ, hogy a vállalat talál-e olyan partnert, aki az amerikai piacot behatóan ismeri, a felső kategóriás termékek kiskereskedelmében jártas, és korábban a kávébizniszben nem tevékenykedett.
A vállalat tanácsadójául a Goldman Sachsot választotta a stratégiailag fontos piacon, ahol olyan óriásokkal versenghet, mint a Starbucks. A megfelelő partner megtalálása érdekében az egyébként függetlenségére sokat adó cég immár 86 éves történelmében először hajlandó kisebbségi részesedést felajánlani. A tanácsadó cég várhatóan az év végén prezentálja a potenciális partnerek shortlistjét.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >