Az Egyesült Államokban terjeszkedne az olasz illycaffè
Az Észak-Amerikában jelenleg 23 üzletet működtető olasz illycaffè az elkövetkező öt évben az Egyesült Államokban 200 kávézót kíván nyitni. A tavaly összesen 483 millió eurós összforgalomból az amerikai piac 100 millió eurónyi forgalmat képvisel a családi vállalkozás számára. A nagymérvű tengerentúli terjeszkedés azonban attól függ, hogy a vállalat talál-e olyan partnert, aki az amerikai piacot behatóan ismeri, a felső kategóriás termékek kiskereskedelmében jártas, és korábban a kávébizniszben nem tevékenykedett.
A vállalat tanácsadójául a Goldman Sachsot választotta a stratégiailag fontos piacon, ahol olyan óriásokkal versenghet, mint a Starbucks. A megfelelő partner megtalálása érdekében az egyébként függetlenségére sokat adó cég immár 86 éves történelmében először hajlandó kisebbségi részesedést felajánlani. A tanácsadó cég várhatóan az év végén prezentálja a potenciális partnerek shortlistjét.
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >