Az Egyesült Államokban kevesebb embert aggaszt a klímaváslág
A világjárvány előtti időszakhoz képest most kevesebben aggódnak a klímaválság miatt az Egyesült Államokban – derült ki az amerikai AP hírügynökség közvéleménykutatásából. Sokkal fontosabbak számukra a gazdasági témák és a társadalmi egyenlőtlenség kérdései.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/pxclimateaction-g9829f83e8_1920.jpg)
A közvéleménykutatásból az is kiderült, hogy sokan anyagi okokból és nem környezetvédelmi okokból döntenek a takarékosság mellett
A megkérdezettek csupán 50%-a gondolja úgy, hogy az egyéni tevékenység hatással van a klímaváltozásra. Sokan azonban úgy gondolják, először a világ kormányainak és a cégeknek kell tenniük a változásért. Egy korábbi felmérésnél, 2019 augusztusában még a megkérdezettek 66%-a érezte úgy: hatással van a klímaváltozásra. A klímakutatók szerint a friss eredmény elkeserítő.
A válaszadók továbbra is hiszik, hogy a klímaváltozást az ember okozta, de a világ kormányai és a nemzetközi cégek is felelősek azért, hogy ne romoljon tovább a helyzet. Az amerikaiak többsége azt gondolja, hogy szükséges változtatniuk az életstílusukon. A klímaváltozást elfogadó amerikaiak háromnegyede használ energiatakarékos eszközöket és kevesebbet kapcsolja be a légkondicionálót, valamint többet közlekedik kerékpárral.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >