Az Egyesült Államok a helyi ízekre szavaz
Egy amerikai felmérés szerint a vásárlók 82%-a egyértelműen úgy nyilatkozott, hogy a helyben termelt élelmiszerek jobb ízűek.
Új márkanév arat
kimagasló sikert az amerikai piacon. Ne valami multinacionális
vállalatra gondoljunk, az új márkanév nem
más, mint a „local”, helyi, helyben termelt, készített,
amely mára a jóminőség és a gondoskodás
emblémájává vált. A Wal-Mart
júliusban jelentette be, hogy 400 millió dolláros
fejlesztéssel növeli fogja a helyi zöldségek
és gyümölcsök kínálatát.
A fogyasztók átlag 5-6
indokot neveztek meg, amiért szívesen vásárolnak
helyi terméket: frissesség, íz, a termőföldek,
a szabadtér megőrzése, a termőhely ismerete és
az ahhoz való közelség, a helyi termelők
boldogulásának segítése. Mindez
kiegészítve az egyre magasabb szintű
élelmiszerbiztonsági elvárásokkal nagyon
megnövelte az igényt a helyben termesztett zöldségek
és gyümölcsök iránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >