Az egészségturizmus fejlesztésében figyelembe kell venni a világtrendeket
Csak az egészségturizmusban érvényesülő világtrendek megértése és felhasználása révén készíthető el Magyarország számára egy olyan új, modern iparági fejlesztési terv, amely sikerre vezet – állítja Várhelyi Tamás, az Innovatív Turisztikai Tudásközpont igazgatója és Ruszinkó Ádám, a Magyar Egészségturizmus Marketing Egyesület (MEME) elnöke.
Várhelyi Tamás pénteken Budapesten, sajtótájékoztatón elmondta: a hagyományok és adottságok alapján az egészségturizmus elismerten tekinthető Magyarországon a turizmus zászlóshajójának, azonban a deklarációk, stratégiák és fejlesztések ellenére nem jutottunk közelebb a világ élvonalához. Csak a világtrendek megértése és felhasználása révén készíthető el egy olyan új, modern iparági fejlesztési terv, amely sikerhez vezet, s ami most, a harmadik EU-s nemzeti fejlesztési terv előkészítésének megkezdésekor különösen aktuális lenne – hangsúlyozta.
Ruszinkó Ádám rámutatott: miközben a világon a kereslet és az iparági üzleti modell is átalakult – a kezelésekre, a komplex turisztikai és egészségvédelmi szolgáltatásokra helyezi a hangsúlyt, a haszon pedig a kialakult spa brand-eken keresztül realizálódik -, Magyarország főleg az infrastruktúra hiányosságainak felszámolásával foglalkozott. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >