Az egészségturizmus fejlesztésében figyelembe kell venni a világtrendeket
Csak az egészségturizmusban érvényesülő világtrendek megértése és felhasználása révén készíthető el Magyarország számára egy olyan új, modern iparági fejlesztési terv, amely sikerre vezet – állítja Várhelyi Tamás, az Innovatív Turisztikai Tudásközpont igazgatója és Ruszinkó Ádám, a Magyar Egészségturizmus Marketing Egyesület (MEME) elnöke.
Várhelyi Tamás pénteken Budapesten, sajtótájékoztatón elmondta: a hagyományok és adottságok alapján az egészségturizmus elismerten tekinthető Magyarországon a turizmus zászlóshajójának, azonban a deklarációk, stratégiák és fejlesztések ellenére nem jutottunk közelebb a világ élvonalához. Csak a világtrendek megértése és felhasználása révén készíthető el egy olyan új, modern iparági fejlesztési terv, amely sikerhez vezet, s ami most, a harmadik EU-s nemzeti fejlesztési terv előkészítésének megkezdésekor különösen aktuális lenne – hangsúlyozta.
Ruszinkó Ádám rámutatott: miközben a világon a kereslet és az iparági üzleti modell is átalakult – a kezelésekre, a komplex turisztikai és egészségvédelmi szolgáltatásokra helyezi a hangsúlyt, a haszon pedig a kialakult spa brand-eken keresztül realizálódik -, Magyarország főleg az infrastruktúra hiányosságainak felszámolásával foglalkozott. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >