Az egészségtudatos fogyasztókat célozza a Coca-Cola Malájziában új Sprite termékével
Malájzia a harmadik nagy regionális piaca annak a terméknek, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is bevezetett.
Szem előtt tartva az egészségesebb termékek iránti malajziai keresletet, a Coca-Cola helyi leányvállalata egy új termékkel bővítette a délkelet-ázsiai országban kapható Sprite italok kínálatát. Az új üdítő az alacsonyabb cukortartalmú és funkcionális italokat preferáló fogyasztók számára lehet vonzó.
A Sprite Lemon+ egy zéró cukortartalmú változat, amely B3-vitamint is tartalmaz. Malájzia a régióban a harmadik nagy piaca az üdítőitalnak, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is piacra dobott.
A Sprite Lemon+-hoz hasonló termékeket bűntudatmentes élvezetet nyújtó italként pozicionálják, amely a hagyományos italoknál egészségesebb alternatívák iránt felmerülő fogyasztói igényt úgy tudja kielégíteni, hogy közben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a szénsavas üdítőitalokról.
A szabad mozgásra vonatkozó korlátozások Covid-elmúlását követő enyhülésével 2022-ben Malajziában a szénsavas üdítőitalok értékesítése értékben 11,1%-kal nőtt, amit a volumen 5,7%-os növekedése támogatott. Az előrejelzések szerint a kategória idén értékben 8,8%-kal fog növekedni.
Az alacsony kalóriatartalmú szegmens a prognózis alapján 2022 és 2027 között Malajziában volumenben kétszámjegyű átlagos növekedést fog felmutatni, ami az egészségesebb változatok iránti erőteljesebb keresletre utal.
E tendencia hajtómotorját részben a fiatalabb, egészségtudatosabb ázsiai-csendes-óceáni piacokon élő fogyasztók jelentik, akik üdítőital-vásárláskor annak alapján választanak, amit egészségesebbnek tartanak.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >