Az egészségtudatos fogyasztókat célozza a Coca-Cola Malájziában új Sprite termékével
Malájzia a harmadik nagy regionális piaca annak a terméknek, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is bevezetett.
Szem előtt tartva az egészségesebb termékek iránti malajziai keresletet, a Coca-Cola helyi leányvállalata egy új termékkel bővítette a délkelet-ázsiai országban kapható Sprite italok kínálatát. Az új üdítő az alacsonyabb cukortartalmú és funkcionális italokat preferáló fogyasztók számára lehet vonzó.
A Sprite Lemon+ egy zéró cukortartalmú változat, amely B3-vitamint is tartalmaz. Malájzia a régióban a harmadik nagy piaca az üdítőitalnak, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is piacra dobott.
A Sprite Lemon+-hoz hasonló termékeket bűntudatmentes élvezetet nyújtó italként pozicionálják, amely a hagyományos italoknál egészségesebb alternatívák iránt felmerülő fogyasztói igényt úgy tudja kielégíteni, hogy közben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a szénsavas üdítőitalokról.
A szabad mozgásra vonatkozó korlátozások Covid-elmúlását követő enyhülésével 2022-ben Malajziában a szénsavas üdítőitalok értékesítése értékben 11,1%-kal nőtt, amit a volumen 5,7%-os növekedése támogatott. Az előrejelzések szerint a kategória idén értékben 8,8%-kal fog növekedni.
Az alacsony kalóriatartalmú szegmens a prognózis alapján 2022 és 2027 között Malajziában volumenben kétszámjegyű átlagos növekedést fog felmutatni, ami az egészségesebb változatok iránti erőteljesebb keresletre utal.
E tendencia hajtómotorját részben a fiatalabb, egészségtudatosabb ázsiai-csendes-óceáni piacokon élő fogyasztók jelentik, akik üdítőital-vásárláskor annak alapján választanak, amit egészségesebbnek tartanak.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >