Az egészségtudatos fogyasztókat célozza a Coca-Cola Malájziában új Sprite termékével
Malájzia a harmadik nagy regionális piaca annak a terméknek, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is bevezetett.
Szem előtt tartva az egészségesebb termékek iránti malajziai keresletet, a Coca-Cola helyi leányvállalata egy új termékkel bővítette a délkelet-ázsiai országban kapható Sprite italok kínálatát. Az új üdítő az alacsonyabb cukortartalmú és funkcionális italokat preferáló fogyasztók számára lehet vonzó.
A Sprite Lemon+ egy zéró cukortartalmú változat, amely B3-vitamint is tartalmaz. Malájzia a régióban a harmadik nagy piaca az üdítőitalnak, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is piacra dobott.
A Sprite Lemon+-hoz hasonló termékeket bűntudatmentes élvezetet nyújtó italként pozicionálják, amely a hagyományos italoknál egészségesebb alternatívák iránt felmerülő fogyasztói igényt úgy tudja kielégíteni, hogy közben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a szénsavas üdítőitalokról.
A szabad mozgásra vonatkozó korlátozások Covid-elmúlását követő enyhülésével 2022-ben Malajziában a szénsavas üdítőitalok értékesítése értékben 11,1%-kal nőtt, amit a volumen 5,7%-os növekedése támogatott. Az előrejelzések szerint a kategória idén értékben 8,8%-kal fog növekedni.
Az alacsony kalóriatartalmú szegmens a prognózis alapján 2022 és 2027 között Malajziában volumenben kétszámjegyű átlagos növekedést fog felmutatni, ami az egészségesebb változatok iránti erőteljesebb keresletre utal.
E tendencia hajtómotorját részben a fiatalabb, egészségtudatosabb ázsiai-csendes-óceáni piacokon élő fogyasztók jelentik, akik üdítőital-vásárláskor annak alapján választanak, amit egészségesebbnek tartanak.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >