Az egészségtudatos fogyasztókat célozza a Coca-Cola Malájziában új Sprite termékével
Malájzia a harmadik nagy regionális piaca annak a terméknek, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is bevezetett.
Szem előtt tartva az egészségesebb termékek iránti malajziai keresletet, a Coca-Cola helyi leányvállalata egy új termékkel bővítette a délkelet-ázsiai országban kapható Sprite italok kínálatát. Az új üdítő az alacsonyabb cukortartalmú és funkcionális italokat preferáló fogyasztók számára lehet vonzó.
A Sprite Lemon+ egy zéró cukortartalmú változat, amely B3-vitamint is tartalmaz. Malájzia a régióban a harmadik nagy piaca az üdítőitalnak, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is piacra dobott.
A Sprite Lemon+-hoz hasonló termékeket bűntudatmentes élvezetet nyújtó italként pozicionálják, amely a hagyományos italoknál egészségesebb alternatívák iránt felmerülő fogyasztói igényt úgy tudja kielégíteni, hogy közben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a szénsavas üdítőitalokról.
A szabad mozgásra vonatkozó korlátozások Covid-elmúlását követő enyhülésével 2022-ben Malajziában a szénsavas üdítőitalok értékesítése értékben 11,1%-kal nőtt, amit a volumen 5,7%-os növekedése támogatott. Az előrejelzések szerint a kategória idén értékben 8,8%-kal fog növekedni.
Az alacsony kalóriatartalmú szegmens a prognózis alapján 2022 és 2027 között Malajziában volumenben kétszámjegyű átlagos növekedést fog felmutatni, ami az egészségesebb változatok iránti erőteljesebb keresletre utal.
E tendencia hajtómotorját részben a fiatalabb, egészségtudatosabb ázsiai-csendes-óceáni piacokon élő fogyasztók jelentik, akik üdítőital-vásárláskor annak alapján választanak, amit egészségesebbnek tartanak.
Kapcsolódó cikkeink
Itt az első cukor- és alkoholmentes cider
Az elsőként Németországban debütáló Somersby Zero a Carlsberg szerint az…
Tovább olvasom >Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >