Az egészségtudatos fogyasztókat célozza a Coca-Cola Malájziában új Sprite termékével
Malájzia a harmadik nagy regionális piaca annak a terméknek, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is bevezetett.
Szem előtt tartva az egészségesebb termékek iránti malajziai keresletet, a Coca-Cola helyi leányvállalata egy új termékkel bővítette a délkelet-ázsiai országban kapható Sprite italok kínálatát. Az új üdítő az alacsonyabb cukortartalmú és funkcionális italokat preferáló fogyasztók számára lehet vonzó.
A Sprite Lemon+ egy zéró cukortartalmú változat, amely B3-vitamint is tartalmaz. Malájzia a régióban a harmadik nagy piaca az üdítőitalnak, amelyet a Coca-Cola az elmúlt 12 hónapban Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken is piacra dobott.
A Sprite Lemon+-hoz hasonló termékeket bűntudatmentes élvezetet nyújtó italként pozicionálják, amely a hagyományos italoknál egészségesebb alternatívák iránt felmerülő fogyasztói igényt úgy tudja kielégíteni, hogy közben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a szénsavas üdítőitalokról.
A szabad mozgásra vonatkozó korlátozások Covid-elmúlását követő enyhülésével 2022-ben Malajziában a szénsavas üdítőitalok értékesítése értékben 11,1%-kal nőtt, amit a volumen 5,7%-os növekedése támogatott. Az előrejelzések szerint a kategória idén értékben 8,8%-kal fog növekedni.
Az alacsony kalóriatartalmú szegmens a prognózis alapján 2022 és 2027 között Malajziában volumenben kétszámjegyű átlagos növekedést fog felmutatni, ami az egészségesebb változatok iránti erőteljesebb keresletre utal.
E tendencia hajtómotorját részben a fiatalabb, egészségtudatosabb ázsiai-csendes-óceáni piacokon élő fogyasztók jelentik, akik üdítőital-vásárláskor annak alapján választanak, amit egészségesebbnek tartanak.
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
Anuga Chilled & Fresh Food 2025: középpontban az innováció, a frissesség és a kényelem
2025. október 4-8 között kerül megrendezésre Kölnben az Anuga Chilled…
Tovább olvasom >Így alakult a csemegekukorica körkép
Az ország északi részében kifejezetten jó csemegekukorica-terméseredmény várható, míg délebbre…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >