Az egészséges életmód támogatásáról szól a Colruyt Group új kampánya
Új kampányt indított a belga Colruyt Group, amelyben megmutatja, hogyan segítik saját márkái – a Bike Republic, Jims, Boni Plan’t és Newpharma – a fogyasztókat az egészségesebb életmód elérésében.
Széles választék az egészséges életmódért
Az április közepéig tartó kampányt a „Lépésről lépésre az egészséges élet felé” közösségimédia- és weboldal támogatja – adta hírül a Retail Detail. A kampány négy márka kiemelésével demonstrálja a vállalat egészségügyi termékek és szolgáltatások terén nyújtott széles választékát. Az üzenet világos: legyen szó rendszeres mozgásról, vegetáriánus étrendről vagy vitamindús táplálkozásról, a Colruyt Group mindent megtesz azért, hogy a fogyasztókat az egészségesebb életmód kialakításában segítse.
Fókuszban a vásárlók és a munkavállalók
A vállalat mind a vásárlók, mind a munkavállalók számára meg akarja könnyíteni az egészséges életmódra való átállást. A Jims Health Club online platform például személyre szabott tanácsokkal és receptekkel támogatja a tagokat egészségük megőrzésében.
A dolgozók számára a Colruyt Group saját egészségügyi szolgáltatásokat és tanulási lehetőségeket biztosít, amelyek a testmozgásra, gerinckímélő módszerekre, asszertivitásra és mentális ellenállóképességre fókuszálnak. A vállalat szerint ez egy „win-win” helyzet: ha a munkavállalók fizikálisan, mentálisan és szociálisan egyaránt jól érzik magukat, az a vállalat sikeréhez is hozzájárul.
Kapcsolódó cikkeink
Csak a hűséges vásárlóknak jár kedvezmény a Delhaizenél
A belga Delhaize jövő hónaptól módosítja promóciós szabályzatát: 2025. szeptember…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >