Az egészséges életmód támogatásáról szól a Colruyt Group új kampánya
Új kampányt indított a belga Colruyt Group, amelyben megmutatja, hogyan segítik saját márkái – a Bike Republic, Jims, Boni Plan’t és Newpharma – a fogyasztókat az egészségesebb életmód elérésében.
Széles választék az egészséges életmódért
Az április közepéig tartó kampányt a „Lépésről lépésre az egészséges élet felé” közösségimédia- és weboldal támogatja – adta hírül a Retail Detail. A kampány négy márka kiemelésével demonstrálja a vállalat egészségügyi termékek és szolgáltatások terén nyújtott széles választékát. Az üzenet világos: legyen szó rendszeres mozgásról, vegetáriánus étrendről vagy vitamindús táplálkozásról, a Colruyt Group mindent megtesz azért, hogy a fogyasztókat az egészségesebb életmód kialakításában segítse.
Fókuszban a vásárlók és a munkavállalók
A vállalat mind a vásárlók, mind a munkavállalók számára meg akarja könnyíteni az egészséges életmódra való átállást. A Jims Health Club online platform például személyre szabott tanácsokkal és receptekkel támogatja a tagokat egészségük megőrzésében.
A dolgozók számára a Colruyt Group saját egészségügyi szolgáltatásokat és tanulási lehetőségeket biztosít, amelyek a testmozgásra, gerinckímélő módszerekre, asszertivitásra és mentális ellenállóképességre fókuszálnak. A vállalat szerint ez egy „win-win” helyzet: ha a munkavállalók fizikálisan, mentálisan és szociálisan egyaránt jól érzik magukat, az a vállalat sikeréhez is hozzájárul.
Kapcsolódó cikkeink
A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Tiltólistára tenné a felvágottakat, alkoholt, cukros italokat a belga egészségügyi tanács új étrendi ajánlásában
A belga Legfelsőbb Egészségügyi Tanács új, 17 pontos étrendi ajánlást…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >