Az egészséges életmód támogatásáról szól a Colruyt Group új kampánya
Új kampányt indított a belga Colruyt Group, amelyben megmutatja, hogyan segítik saját márkái – a Bike Republic, Jims, Boni Plan’t és Newpharma – a fogyasztókat az egészségesebb életmód elérésében.
Széles választék az egészséges életmódért
Az április közepéig tartó kampányt a „Lépésről lépésre az egészséges élet felé” közösségimédia- és weboldal támogatja – adta hírül a Retail Detail. A kampány négy márka kiemelésével demonstrálja a vállalat egészségügyi termékek és szolgáltatások terén nyújtott széles választékát. Az üzenet világos: legyen szó rendszeres mozgásról, vegetáriánus étrendről vagy vitamindús táplálkozásról, a Colruyt Group mindent megtesz azért, hogy a fogyasztókat az egészségesebb életmód kialakításában segítse.
Fókuszban a vásárlók és a munkavállalók
A vállalat mind a vásárlók, mind a munkavállalók számára meg akarja könnyíteni az egészséges életmódra való átállást. A Jims Health Club online platform például személyre szabott tanácsokkal és receptekkel támogatja a tagokat egészségük megőrzésében.
A dolgozók számára a Colruyt Group saját egészségügyi szolgáltatásokat és tanulási lehetőségeket biztosít, amelyek a testmozgásra, gerinckímélő módszerekre, asszertivitásra és mentális ellenállóképességre fókuszálnak. A vállalat szerint ez egy „win-win” helyzet: ha a munkavállalók fizikálisan, mentálisan és szociálisan egyaránt jól érzik magukat, az a vállalat sikeréhez is hozzájárul.
Kapcsolódó cikkeink
Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >