Az egészséges életmód támogatásáról szól a Colruyt Group új kampánya

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 03. 17. 09:47

Új kampányt indított a belga Colruyt Group, amelyben megmutatja, hogyan segítik saját márkái – a Bike Republic, Jims, Boni Plan’t és Newpharma – a fogyasztókat az egészségesebb életmód elérésében.

Széles választék az egészséges életmódért

Az április közepéig tartó kampányt a „Lépésről lépésre az egészséges élet felé” közösségimédia- és weboldal támogatja – adta hírül a Retail Detail. A kampány négy márka kiemelésével demonstrálja a vállalat egészségügyi termékek és szolgáltatások terén nyújtott széles választékát. Az üzenet világos: legyen szó rendszeres mozgásról, vegetáriánus étrendről vagy vitamindús táplálkozásról, a Colruyt Group mindent megtesz azért, hogy a fogyasztókat az egészségesebb életmód kialakításában segítse.

Fókuszban a vásárlók és a munkavállalók

A vállalat mind a vásárlók, mind a munkavállalók számára meg akarja könnyíteni az egészséges életmódra való átállást. A Jims Health Club online platform például személyre szabott tanácsokkal és receptekkel támogatja a tagokat egészségük megőrzésében.

A dolgozók számára a Colruyt Group saját egészségügyi szolgáltatásokat és tanulási lehetőségeket biztosít, amelyek a testmozgásra, gerinckímélő módszerekre, asszertivitásra és mentális ellenállóképességre fókuszálnak. A vállalat szerint ez egy „win-win” helyzet: ha a munkavállalók fizikálisan, mentálisan és szociálisan egyaránt jól érzik magukat, az a vállalat sikeréhez is hozzájárul.

Kapcsolódó cikkeink