Az Edekával szövetkezik a Jumbo a beszerzésben
Nemzetközi összefogásra van szüksége a Jumbónak a beszerzésben ahhoz, hogy alacsonyabb árakat kínálhasson a vásárlóknak. Az üzletlánc ezért csatlakozna az Everesthez, a német piacvezető Edeka által létrehozott beszerzési társuláshoz.
A Jumbo nemzetközi beszerzési együttműködés lehetőségeit vizsgálja a holland Distrifood szaklapnakelmondottak szerint. Az áruházlánc azáltal is meg akarja magát megkülönböztetni, hogy még inkább az ár, a választék és a szolgáltatás ötvözésére összpontosít. Egy nemzetközi együttműködés révén történő méretnöveléssel „széles, megfelelő és megfizethető választékot” lehetne létrehozni – állítja az áruházlánc.
A lehetséges partnerek nevét a Jumbo nem kívánja nyilvánosságra hozni, de a Lebensmittel Zeitung szerint Hollandia második élelmiszerlánca lehet a negyedik tagja a német piacvezető Edeka, a Picnic és a Système U által létrehozott Everest beszerzési társulásnak. Az Gianluigi Ferrari által vezetett Everest mintegy 44 márkagyártóval tárgyal egységes európai nettó árakról. A Jumbóval együtt az Everest tagjai együttesen 200 milliárd eurós forgalmat képviselnének.
Az, hogy a Jumbo eddig nem csatlakozott egy nemzetközi szövetséghez sem, figyelemre méltónak mondható. A jó tízmilliárdos forgalmával Hollandiában nagy vállalat Európában nagyon kicsinek számít, miközben olyan kiskereskedelmi óriásokkal kell versenyeznie, mint az Ahold Delhaize, az Aldi és a Lidl.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >