Az Edekával szövetkezik a Jumbo a beszerzésben
Nemzetközi összefogásra van szüksége a Jumbónak a beszerzésben ahhoz, hogy alacsonyabb árakat kínálhasson a vásárlóknak. Az üzletlánc ezért csatlakozna az Everesthez, a német piacvezető Edeka által létrehozott beszerzési társuláshoz.
A Jumbo nemzetközi beszerzési együttműködés lehetőségeit vizsgálja a holland Distrifood szaklapnakelmondottak szerint. Az áruházlánc azáltal is meg akarja magát megkülönböztetni, hogy még inkább az ár, a választék és a szolgáltatás ötvözésére összpontosít. Egy nemzetközi együttműködés révén történő méretnöveléssel „széles, megfelelő és megfizethető választékot” lehetne létrehozni – állítja az áruházlánc.
A lehetséges partnerek nevét a Jumbo nem kívánja nyilvánosságra hozni, de a Lebensmittel Zeitung szerint Hollandia második élelmiszerlánca lehet a negyedik tagja a német piacvezető Edeka, a Picnic és a Système U által létrehozott Everest beszerzési társulásnak. Az Gianluigi Ferrari által vezetett Everest mintegy 44 márkagyártóval tárgyal egységes európai nettó árakról. A Jumbóval együtt az Everest tagjai együttesen 200 milliárd eurós forgalmat képviselnének.
Az, hogy a Jumbo eddig nem csatlakozott egy nemzetközi szövetséghez sem, figyelemre méltónak mondható. A jó tízmilliárdos forgalmával Hollandiában nagy vállalat Európában nagyon kicsinek számít, miközben olyan kiskereskedelmi óriásokkal kell versenyeznie, mint az Ahold Delhaize, az Aldi és a Lidl.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >