Az divatos, „fiatalos” kávék 20 százalékkal emelték az eszpresszó-fogyasztást Németországban
Németország kávéeladása 2008-ban 7 140 tonnáról 519 160 tonnára nőtt, a német kávészövetség bejelentése szerint.
Az új, divatos kávé-italok és a kávézókultúra kiterjesztése a fiatalokat is bevonta a kávéfogyasztásba, eddig ugyanis főként az idősebbek fogyasztottak kávét rendszeresen – állítja a kávészövetség. Az eszpresszó-fogyasztás 20 százalékkal nőtt, ami 26 000 tonnát jelent, főként az olyan divatos italok elterjedésének köszönhetően, mint a latte macchiato és a cappucino különböző fajtái. A németországi kávészövetség szerint az ország instant-kávé gyártói 4,4 milliárd euró fölötti bevételre tettek szert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >