Az divatos, „fiatalos” kávék 20 százalékkal emelték az eszpresszó-fogyasztást Németországban

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 04. 10. 09:45

Németország kávéeladása 2008-ban 7 140 tonnáról 519 160 tonnára nőtt, a német kávészövetség bejelentése szerint.

 Az új, divatos kávé-italok és a kávézókultúra kiterjesztése a fiatalokat is bevonta a kávéfogyasztásba, eddig ugyanis főként az idősebbek fogyasztottak kávét rendszeresen – állítja a kávészövetség. Az eszpresszó-fogyasztás 20 százalékkal nőtt, ami 26 000 tonnát jelent, főként az olyan divatos italok elterjedésének köszönhetően, mint a latte macchiato és a cappucino különböző fajtái. A németországi kávészövetség szerint az ország instant-kávé gyártói 4,4 milliárd euró fölötti bevételre tettek szert. 

Kapcsolódó cikkeink