Az divatos, „fiatalos” kávék 20 százalékkal emelték az eszpresszó-fogyasztást Németországban
Németország kávéeladása 2008-ban 7 140 tonnáról 519 160 tonnára nőtt, a német kávészövetség bejelentése szerint.
Az új, divatos kávé-italok és a kávézókultúra kiterjesztése a fiatalokat is bevonta a kávéfogyasztásba, eddig ugyanis főként az idősebbek fogyasztottak kávét rendszeresen – állítja a kávészövetség. Az eszpresszó-fogyasztás 20 százalékkal nőtt, ami 26 000 tonnát jelent, főként az olyan divatos italok elterjedésének köszönhetően, mint a latte macchiato és a cappucino különböző fajtái. A németországi kávészövetség szerint az ország instant-kávé gyártói 4,4 milliárd euró fölötti bevételre tettek szert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >