Az divatos, „fiatalos” kávék 20 százalékkal emelték az eszpresszó-fogyasztást Németországban
Németország kávéeladása 2008-ban 7 140 tonnáról 519 160 tonnára nőtt, a német kávészövetség bejelentése szerint.
Az új, divatos kávé-italok és a kávézókultúra kiterjesztése a fiatalokat is bevonta a kávéfogyasztásba, eddig ugyanis főként az idősebbek fogyasztottak kávét rendszeresen – állítja a kávészövetség. Az eszpresszó-fogyasztás 20 százalékkal nőtt, ami 26 000 tonnát jelent, főként az olyan divatos italok elterjedésének köszönhetően, mint a latte macchiato és a cappucino különböző fajtái. A németországi kávészövetség szerint az ország instant-kávé gyártói 4,4 milliárd euró fölötti bevételre tettek szert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >