Az divatos, „fiatalos” kávék 20 százalékkal emelték az eszpresszó-fogyasztást Németországban
Németország kávéeladása 2008-ban 7 140 tonnáról 519 160 tonnára nőtt, a német kávészövetség bejelentése szerint.
Az új, divatos kávé-italok és a kávézókultúra kiterjesztése a fiatalokat is bevonta a kávéfogyasztásba, eddig ugyanis főként az idősebbek fogyasztottak kávét rendszeresen – állítja a kávészövetség. Az eszpresszó-fogyasztás 20 százalékkal nőtt, ami 26 000 tonnát jelent, főként az olyan divatos italok elterjedésének köszönhetően, mint a latte macchiato és a cappucino különböző fajtái. A németországi kávészövetség szerint az ország instant-kávé gyártói 4,4 milliárd euró fölötti bevételre tettek szert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >