Az ázsiaiak szívesen viselnek Hugo Boss ruhákat
Ázsiában 33, Kínában 46%-al nőtt az értékesítés az egy évvel ezelőtti adatokhoz képest, az Egyesült Államokban a bővülés 14%-os volt, Európában csupán 4%-al tudott többet értékesíteni a német divatcég, mint 2007 első felében.A Hugo Boss teljes forgalma az üzleti
év első felében 5 százalékkal 831 millió
euróra emelkedett, az EBIT azonban 5 százalékkal
88 millió euróra csökkent az első hat hónapban.
A cég forgalma Németországban enyhén
vissszaesett az első félévben. A vállalatvezetés
az idei évre hozzávetőleg 8-9 százalékos
forgalom bővülést és 8-10 százalékos
EBITA-növekedést vár.
A Hugo Boss közelmúltban
dobta piacra a gyermekeknek szóló Boss Kidswear
kollekcióját, s jó lehetőségeket lát
az ékszerek értékesítésében
is. Ez utóbbi területen az előző év azonos
időszakához képest 10%-os forgalombővülést
könyvelhetett el a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >