Az ázsiaiak szívesen viselnek Hugo Boss ruhákat
Ázsiában 33, Kínában 46%-al nőtt az értékesítés az egy évvel ezelőtti adatokhoz képest, az Egyesült Államokban a bővülés 14%-os volt, Európában csupán 4%-al tudott többet értékesíteni a német divatcég, mint 2007 első felében.A Hugo Boss teljes forgalma az üzleti
év első felében 5 százalékkal 831 millió
euróra emelkedett, az EBIT azonban 5 százalékkal
88 millió euróra csökkent az első hat hónapban.
A cég forgalma Németországban enyhén
vissszaesett az első félévben. A vállalatvezetés
az idei évre hozzávetőleg 8-9 százalékos
forgalom bővülést és 8-10 százalékos
EBITA-növekedést vár.
A Hugo Boss közelmúltban
dobta piacra a gyermekeknek szóló Boss Kidswear
kollekcióját, s jó lehetőségeket lát
az ékszerek értékesítésében
is. Ez utóbbi területen az előző év azonos
időszakához képest 10%-os forgalombővülést
könyvelhetett el a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >