Az autizmus mögé áll a VinCE Budapest Wine Show
Idén először mutatkozik be az Autistic Art Alapítvány a VinCE Budapest Wine Show-n április 5. és 7. között. A Várkert Bazárban számos kiállító boros palackjait díszítik majd autizmussal élő fiatalok rajzai, melyek a helyszínen rendezett vásáron megvásárolhatók. A limitált darabszámú palackok eladásából az alapítvány autistáknak fenntartott 10 lakóotthont támogat.
Ma Magyarországon minden 68. ember autizmussal él, és jelenleg ez az egyik leggyorsabban növekvő fogyatékosság. A spektrum zavarral élők közül sokan nem képesek arra, hogy önállóan éljenek. Az Autistic Art Alapítvány az autizmussal élő emberek életminőségének javításán dolgozik, és legfőbb céljául az ehhez szükséges körülmények előteremtését tűzte ki.
Az alapítvány művészeti foglalkozásain születő rajzokat bemutatják a VinCE Budapest Wine Show rendezvényén. A kiemelkedő alkotások pedig megjelennek az Autistic Art designmárka termékein. Így kerülhettek a Bolyki, az Etyeki Kúria, a Gilvesy, a Luka, a Konyári és a Vylyan borászatok palackjaira autista fiatalok színes rajzai. A borok mellett minden termék megvásárlásával az önálló életvitelre nem képes autista fiataloknak létrehozott lakóotthonok kerülnek támogatásra, http://shop.autisticart.hu/
Az alapítvány standját meglátogatók naptárt kapnak ajándékba, melyet az autista fiatalok rajzterápián készült rajzai tesznek színessé.
További információért: http://vincebudapest.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Nagyot változtak a borfogyasztási szokások: ma már a könnyedebb, gyümölcsös vörösborokat vásároljuk szívesen
Az ünnepi asztalról nem hiányozhat egy palack kiváló vörösbor, amely…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >