Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából
44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi évhez képest.
Az Ausztrál Kiskereskedelmi Szövetség (ARA) és az American Express Small Retail Index legfrissebb felmérése szerint az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket és szolgáltatásokat vezet be annak érdekében, hogy vonzóbbá váljon a vásárlók számára.
A jelentés szerint 44%-uk a tavalyi évhez képest emelkedő eladásokat vár, míg 31%-uk azz eladások stagnálását prognosztizálja.
A megkérdezett kiskereskedők 57%-a arra számít, hogy a vásárlók az akciókra és a kedvezményekre fognak összpontosítani, 28% pedig további promóciókat tervez a kereslet kielégítésére. Figyelemre méltó, hogy a kisvállalkozások közel háromnegyede (73%) idén új stratégiákkal kísérletezik, míg 27%-uk tartja magát megszokott megközelítéséhez.
Az olyan bevásárló események, mint a Black Friday és a Cyber Monday szintén egyre inkább teret hódítanak, a kisebb kereskedők 26%-a kapcsolódik be ezekbe. Közülük 84% visszatérő résztvevő, míg 26% első alkalommal csatlakozik.
Öt kis kereskedőből mintegy 2 (39%) a gazdasági nyomás ellenére tanúsított rugalmasságot nevezte meg, mint amire 2024-ben a legbüszkébb.
A jövőre nézve 54%-uk célja, hogy az újévben jobban egyensúlyba hozza a munkát és a magánéletet. A jövőbeli kereskedelmi feltételekkel kapcsolatos optimizmus továbbra is mérsékelt, 41%-uk valamilyen szinten bizakodó 2025-tel kapcsolatban, míg 31%-uk semleges érzésekkel várja a jövő évet.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Ausztrália a vámháború nyertese – olcsóbb lehet az ausztrál marha, bor és búza az amerikai piacon
Donald Trump amerikai elnök új vámpolitikája váratlan előnyt hozott Ausztráliának:…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >