Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 04. 09:10

44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi évhez képest.

Az Ausztrál Kiskereskedelmi Szövetség (ARA) és az American Express Small Retail Index legfrissebb felmérése szerint az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket és szolgáltatásokat vezet be annak érdekében, hogy vonzóbbá váljon a vásárlók számára.

A jelentés szerint 44%-uk a tavalyi évhez képest emelkedő eladásokat vár, míg 31%-uk azz eladások stagnálását prognosztizálja.

A megkérdezett kiskereskedők 57%-a arra számít, hogy a vásárlók az akciókra és a kedvezményekre fognak összpontosítani, 28% pedig további promóciókat tervez a kereslet kielégítésére. Figyelemre méltó, hogy a kisvállalkozások közel háromnegyede (73%) idén új stratégiákkal kísérletezik, míg 27%-uk tartja magát megszokott megközelítéséhez.

Az olyan bevásárló események, mint a Black Friday és a Cyber Monday szintén egyre inkább teret hódítanak, a kisebb kereskedők 26%-a kapcsolódik be ezekbe. Közülük 84% visszatérő résztvevő, míg 26% első alkalommal csatlakozik.

Öt kis kereskedőből mintegy 2 (39%) a gazdasági nyomás ellenére tanúsított rugalmasságot nevezte meg, mint amire 2024-ben a legbüszkébb.

A jövőre nézve 54%-uk célja, hogy az újévben jobban egyensúlyba hozza a munkát és a magánéletet. A jövőbeli kereskedelmi feltételekkel kapcsolatos optimizmus továbbra is mérsékelt, 41%-uk valamilyen szinten bizakodó 2025-tel kapcsolatban, míg 31%-uk semleges érzésekkel várja a jövő évet.

Retail Asia

Kapcsolódó cikkeink