Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából
44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi évhez képest.
Az Ausztrál Kiskereskedelmi Szövetség (ARA) és az American Express Small Retail Index legfrissebb felmérése szerint az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket és szolgáltatásokat vezet be annak érdekében, hogy vonzóbbá váljon a vásárlók számára.
A jelentés szerint 44%-uk a tavalyi évhez képest emelkedő eladásokat vár, míg 31%-uk azz eladások stagnálását prognosztizálja.
A megkérdezett kiskereskedők 57%-a arra számít, hogy a vásárlók az akciókra és a kedvezményekre fognak összpontosítani, 28% pedig további promóciókat tervez a kereslet kielégítésére. Figyelemre méltó, hogy a kisvállalkozások közel háromnegyede (73%) idén új stratégiákkal kísérletezik, míg 27%-uk tartja magát megszokott megközelítéséhez.
Az olyan bevásárló események, mint a Black Friday és a Cyber Monday szintén egyre inkább teret hódítanak, a kisebb kereskedők 26%-a kapcsolódik be ezekbe. Közülük 84% visszatérő résztvevő, míg 26% első alkalommal csatlakozik.
Öt kis kereskedőből mintegy 2 (39%) a gazdasági nyomás ellenére tanúsított rugalmasságot nevezte meg, mint amire 2024-ben a legbüszkébb.
A jövőre nézve 54%-uk célja, hogy az újévben jobban egyensúlyba hozza a munkát és a magánéletet. A jövőbeli kereskedelmi feltételekkel kapcsolatos optimizmus továbbra is mérsékelt, 41%-uk valamilyen szinten bizakodó 2025-tel kapcsolatban, míg 31%-uk semleges érzésekkel várja a jövő évet.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >