Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából
44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi évhez képest.
Az Ausztrál Kiskereskedelmi Szövetség (ARA) és az American Express Small Retail Index legfrissebb felmérése szerint az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket és szolgáltatásokat vezet be annak érdekében, hogy vonzóbbá váljon a vásárlók számára.
A jelentés szerint 44%-uk a tavalyi évhez képest emelkedő eladásokat vár, míg 31%-uk azz eladások stagnálását prognosztizálja.
A megkérdezett kiskereskedők 57%-a arra számít, hogy a vásárlók az akciókra és a kedvezményekre fognak összpontosítani, 28% pedig további promóciókat tervez a kereslet kielégítésére. Figyelemre méltó, hogy a kisvállalkozások közel háromnegyede (73%) idén új stratégiákkal kísérletezik, míg 27%-uk tartja magát megszokott megközelítéséhez.
Az olyan bevásárló események, mint a Black Friday és a Cyber Monday szintén egyre inkább teret hódítanak, a kisebb kereskedők 26%-a kapcsolódik be ezekbe. Közülük 84% visszatérő résztvevő, míg 26% első alkalommal csatlakozik.
Öt kis kereskedőből mintegy 2 (39%) a gazdasági nyomás ellenére tanúsított rugalmasságot nevezte meg, mint amire 2024-ben a legbüszkébb.
A jövőre nézve 54%-uk célja, hogy az újévben jobban egyensúlyba hozza a munkát és a magánéletet. A jövőbeli kereskedelmi feltételekkel kapcsolatos optimizmus továbbra is mérsékelt, 41%-uk valamilyen szinten bizakodó 2025-tel kapcsolatban, míg 31%-uk semleges érzésekkel várja a jövő évet.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >