Az Auchantól érkezett a Green Cloud kereskedelmi igazgatója
Új kereskedelmi igazgatót nevezett ki a fenntartható vállalati energiamegoldások piacán vezető szerepet betöltő Green Cloud. A pozíciót Varga-Futó Ildikó tölti be, aki ezt megelőzően az Auchan Magyarországnál különböző pozíciók után az élelmiszer multi ESG területét irányította.

Varga-Futó Ildikó
Varga-Futó Ildikó pályafutását az energia szektorban kezdte (Budapest Erőmű Zrt, GDF SUEZ) stratégia és kommunikációs területeken. Karrierjét 2018-ban az Auchan Magyarországnál folytatta, ahol közel 7 éven keresztül különböző területeket vezetett. Előbb a CSR és vállalati kommunikáció, majd később az ESG és stratégiai igazgatóságot irányította. Vezetése alatt az országos lefedettségű nemzetközi élelmiszerláncnál a zöld szempontok és a fenntarthatóság stratégiai szintre került a vállalat működésében.
A Green Cloud hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő, nagyvállalati fenntartható energiamegoldásokat nyújtó cége, amely kifejezetten üzleti (B2B) partnereket segít a zöldenergia használatára való átállásban. A cég idén decemberben kapcsolja be második olyan naperőművét Magyarországon, amely piaci alapon, PPA konstrukció formájában segíti a hazai vállalati szektor dekarbonizációját.
„A Green Cloud víziója rendkívül inspiráló számomra: olyan energiapiacot építünk, ahol a fenntarthatóság nem külön célkitűzés, hanem az üzleti stratégia központi eleme. Meggyőződésem, hogy a zöldenergia nemcsak környezeti szempontból megkerülhetetlen, hanem gazdaságilag is a jövő kulcsa; hosszú távú pénzügyi stabilitást és versenyelőnyt jelent azoknak a vállalatoknak, akik időben lépnek.”
– mondta Varga-Futó Ildikó.
Kapcsolódó cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >NKFH: csemege és paprikás szeletelt szalámit hívott vissza az Auchan nem jelölt allergén tartalma miatt
Az Auchan Magyarország Kft. visszahívta és a forgalomból is kivonta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >