Az Auchan városi farmokon termelne árut
Az Auchan France „jó, egészséges, helyi” szlogenjét gondolta a valóságba is átültetni, amikor több száz hektárnyi termőföldet vásárolt ingatlankezelőjén, a Ceetruson keresztül. A termőföldek mindegyike valamely Párizson kívül elhelyezkedő üzlet körül terül el, és a vállalat célja nem más, mint ezeket a területeken helyi gazdálkodók és környékbeli lakosok bevonásával az üzletek számára termelni. A farmok szorosan együttműködnek majd az üzletekkel annak érdekében, hogy azokat helyi, környezetbarát módon előállított szezonális terményekkel lássák el egy eleddig nyilvánosságra nem hozott új márkanév alatt.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >A fogyasztók és a termelők is jól járnak a helyi termékeket népszerűsítő kezdeményezésekkel
Egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a vásárlók körében a helyi termékek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >