Az Auchan továbbra is legfőbb feladatának tekinti a vásárlóerő fejlesztését

Lucenko Viktória
vezérigazgató
Auchan Magyarország
„A kiskereskedelmi szektornak most már több éve váratlan és ismeretlen helyzetekkel kell szembenéznie, amelynek negatív hatásaival nap mint nap találkozhatunk. A folyamatosan emelkedő költségek, beszerzési árak mellett egy erős inflációs környezetben kell helytállnunk. A 2022-es eredményeinket üzemanyag-forgalmunk visszaesése is befolyásolta, a hatósági árak miatti piaci átrendeződés következtében csökkent a kútjainkra betérő vásárlóink száma. Mindez jelentős hatást gyakorolt vállalatunk árbevételének és nettó eredményének alakulására.
Az elmúlt időszakban az egyik fő törekvésünk az volt, hogy árainkkal – a diszkontoknál lényegesen szélesebb kínálatunk megtartása mellett – piacvezetők legyünk. E területen elmondhatjuk, hogy számos fogyasztói kosárelemzésnél az Auchan végzett az első helyen. Elhivatottak vagyunk, hogy vásárlóinknak a legjobb ajánlatokat kínáljuk, és a bennük kialakult imázsunk még kedvezőbb legyen. Ebben jelentős alapot képvisel a széles saját márkás választékunk közel 7000 élelmiszerrel, amelyek közül több hazai fejlesztésű.
A gazdasági nehézségek ellenére is sokat teszünk a fenntarthatósági stratégiánk következetes megvalósításáért, hiszen ez nem halogatható. Folyamatosan fejlesztjük a termékkínálatot és a csomagolást környezetbarát és fenntartható megoldásokra. Továbbra is fellépünk az élelmiszer-pazarlás ellen. A működésünkben pedig folytatjuk a napelemek telepítését, a hűtőberendezések cseréjét és a LED-esítést. A vállalat célja 2030-ra, hogy az üzletek működéséből adódó CO2-kibocsátást 46%-kal, az azon kívüli kibocsátást pedig 25%-kal csökkentse.
Idén ünnepeljük a 25 éves jubileumunkat, hiszen budaörsi áruházunk éppen negyed évszázada nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt. Jó alkalom ez az ünneplésen kívül arra is, hogy összegezzük honnan, hova értünk el, és hova szeretnénk még eljutni a következő évtizedekben. A jövőben is a legfontosabb feladatunknak tekintjük a vásárlóerő fejlesztését és a vásárlóink magas színvonalú kiszolgálását.” //
Kapcsolódó cikkeink
Operatív idők – X. Zsendülés Kertészeti Konferencia
A tavasz beköszöntével nem csupán a természet, hanem a kertészek…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t Budapesten
Április 10-én megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége, az…
Tovább olvasom >Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének…
Tovább olvasom >További cikkeink
Shell Café hot doggal a Szigetre!
Indul a nyár és vele együtt a fesztiválszezon! A Shell töltőállomásokon…
Tovább olvasom >Regisztráljon most látogatóként a Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 rendezvényre Bécsben!
Már megnyílt a regisztráció a Free From & Specialty Food…
Tovább olvasom >XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >