Az Auchan megváltozott munkaképességűeket foglalkoztat
Több száz megváltozott munkaképességű dolgozhat 2010-től az Auchan Magyarország 12 áruházában, árufeltöltőként, pénztárosként, vagy épp hostess vagy az eladó munkakörben.
Együttműködési megállapodást írt alá az Auchan Magyarország és a nemrégiben új, rehabilitációs üzletágat nyitó Work Force Kft. A megegyezés értelmében az áruház számára várhatóan több száz megváltozott munkaképességű dolgozót közvetít a személyzeti szolgáltatók piacán tevékenykedő cég.
"A Work Force Kft-vel való közös munka a biztosítéka annak, hogy a hátrányos helyzetben lévők integrációja tartósan és hatékonyan valósulhasson meg, hiszen a folyamatos tanácsadás segítségével az áruház kedvező munkakörnyezetet tud kialakítani számukra" – mondta a kezdeményezéssel kapcsolatban Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország kommunikációs vezetője.
Részben a társadalom "öregedése" miatt a megváltozott munkaképességűek egyre nagyobb hányadát alkotják az európai, így a magyar népességnek is. Az Európai Unióban 26 millió ember, hazánkban pedig a társadalom közel 6 százaléka él valamilyen fogyatékossággal. Ezzel szemben, míg a fejlett országokban a megváltozott munkaképességűek 30-40%-a dolgozik, Magyarországon ez az érték jóval 10% alatt van.
Az utóbbi időben a társadalmi felelősségvállalásának és a rehabilitációs járulékemelésnek köszönhetően egyre több vállalat dönt megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása mellett – mondta Oplaznik Gabriella, a A Work Force Rehabilitációs ágazatvezetője.
A Work Force Kft. rehabilitációs üzletága keretében komplex szervezetfejlesztéssel, speciális adatbázissal, mentorhálózattal és folyamatos tanácsadással támogatja a hozzá forduló cégeket, valamint a témában érdekelteknek külön képzés formájában is biztosítja az ismeretek átadását – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >