Az Auchan is támogatja a magyar termékeket
Az Auchan kimondottan fontosnak tartja a magyar termékek forgalmazását, népszerűsítését, éppen ezért kínálatában is hangsúlyosan szerepelnek ezek a termékek. Beszerzési politikájában is célként tűzte ki a magyar termékek arányának folyamatos növelését, a helyi beszerzési piacok felkutatását, valamint a helyi termelők, gyártók támogatását és termékeik előtérbe helyezését a lehető legrövidebb ellátási láncon keresztül. Ennek a törekvésnek az is a nagy előnye, hogy a helyben termelés miatt a szállítási útvonalak lerövidülnek, így ez sokkal kevesebb szén-dioxid-kibocsátással jár, ami a vállalat fenntarthatósági stratégiájának is megfelel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/12/Balazs_Ildiko_Auchan_opt-1024x683.jpeg)
Balázs Ildikó, az Auchan vállalati kapcsolatok igazgatója és dr. Nagy István agrárminiszter
Az Auchan nagy büszkesége a „Gazdától az asztalig” elnevezésű saját programja, amelyet a hazai termelők közül is azok számára tartanak fent, akik megkülönböztető, tudatos mezőgazdasági módszereket alkalmaznak, ilyen például a biológiai növényvédelem, egy speciális állati takarmányozási módszer vagy akár a zöldenergia előállítása, illetve felhasználása. Mindezzel a természet védelmét szolgálják és állítanak elő minőségi élelmiszereket a vásárlók számára, ráadásul a teljes értékláncon át szigorúan nyomon követhető az élelmiszerek életútja, ezzel garantálva a megbízható eredetet. Ez a program évről évre egyre kiterjedtebb, jelenleg már több mint 60 termelővel dolgozik együtt.
2021-ben több mint 4 ezer olyan termék szerepelt a vállalat rendszerében, amely magyar termékként, hazai termékként vagy hazai feldolgozású élelmiszertermékként van számon tartva. Az Auchan saját márkás termékek közül jelenleg 104 árucikk rendelkezik a magyar eredetet tanúsító termékvédjeggyel, ami garanciát jelent arra, hogy a termék maradéktalanul megfelel a tanúsítási szabályzatban rögzített feltételeknek.
A vállalat büszke beszállítóira, hiszen a közös együttműködést a szakma bronzéremmel jutalmazta a Magyar Termékekért Kereskedelmi versenyen. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. lapszámában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Autonóm üzleteket tesztel az Auchan Franciaországban
Az Auchan Észak-Franciaországban autonóm boltok működését teszteli vasárnap délutánonként annak…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Újra a fenntarthatóság kerül előtérbe az Auchannál
Az Auchanban a fenntarthatóság az áruházi működésen kívül az árukészletre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >