Az Auchan is támogatja a magyar termékeket
Az Auchan kimondottan fontosnak tartja a magyar termékek forgalmazását, népszerűsítését, éppen ezért kínálatában is hangsúlyosan szerepelnek ezek a termékek. Beszerzési politikájában is célként tűzte ki a magyar termékek arányának folyamatos növelését, a helyi beszerzési piacok felkutatását, valamint a helyi termelők, gyártók támogatását és termékeik előtérbe helyezését a lehető legrövidebb ellátási láncon keresztül. Ennek a törekvésnek az is a nagy előnye, hogy a helyben termelés miatt a szállítási útvonalak lerövidülnek, így ez sokkal kevesebb szén-dioxid-kibocsátással jár, ami a vállalat fenntarthatósági stratégiájának is megfelel.
Az Auchan nagy büszkesége a „Gazdától az asztalig” elnevezésű saját programja, amelyet a hazai termelők közül is azok számára tartanak fent, akik megkülönböztető, tudatos mezőgazdasági módszereket alkalmaznak, ilyen például a biológiai növényvédelem, egy speciális állati takarmányozási módszer vagy akár a zöldenergia előállítása, illetve felhasználása. Mindezzel a természet védelmét szolgálják és állítanak elő minőségi élelmiszereket a vásárlók számára, ráadásul a teljes értékláncon át szigorúan nyomon követhető az élelmiszerek életútja, ezzel garantálva a megbízható eredetet. Ez a program évről évre egyre kiterjedtebb, jelenleg már több mint 60 termelővel dolgozik együtt.
2021-ben több mint 4 ezer olyan termék szerepelt a vállalat rendszerében, amely magyar termékként, hazai termékként vagy hazai feldolgozású élelmiszertermékként van számon tartva. Az Auchan saját márkás termékek közül jelenleg 104 árucikk rendelkezik a magyar eredetet tanúsító termékvédjeggyel, ami garanciát jelent arra, hogy a termék maradéktalanul megfelel a tanúsítási szabályzatban rögzített feltételeknek.
A vállalat büszke beszállítóira, hiszen a közös együttműködést a szakma bronzéremmel jutalmazta a Magyar Termékekért Kereskedelmi versenyen. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. lapszámában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >