Az Auchan is a magyar termékeket népszerűsíti
Az Auchan stratégiájának központi eleme a helyi termékek és termelők támogatása, éppen ezért az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az áruházakban kapható magyar termékek aránya.
A vállalat létrehozta a saját közvetlen termeltetési programját, amelynek középpontjában a kiváló és ellenőrzött minőség áll. A vállalatnál évről évre azon dolgoznak, hogy minél többet tegyenek ennek irányába és bővítsék a kiváló hazai termékkínálatot. Jelenleg is olyan kiemelkedő programok futnak, mint például a „Gazdától az asztalig” elnevezésű aktivitás, amely egyre több területet fed le, és amelyet a még sikeresebb együttműködés elérése érdekében tv, katalógus, instore, valamint online kampány is támogat. Ezen termékek forgalmazásával a hazai termelőknek és gazdáknak stabil megélhetést biztosít a vállalat, a vásárlóknak pedig lehetőséget arra, hogy egy következő alkalommal már kedvenc termelőjük kínálatát keressék az áruház polcain.
Az Auchanban jelenleg már közel 100 árucikk rendelkezik a Magyar Termék, Hazai Termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjeggyel, amely garanciát jelent arra, hogy az adott termék kifogástalanul megfelel a tanúsítási szabályzatban rögzített feltételeknek. Az áruházlánc büszke arra, hogy 2008 óta megduplázódott a helyi forrásokból származó tételek mennyisége, a zöldség-gyümölcs választék 60 százaléka, a baromfihús 92 százaléka, a sertéshús 96 százaléka, a friss tejek, valamint az UHT tehéntejnek pedig 100 százaléka magyar beszállító partnerektől érkezik.
Az elmúlt időszakban a járvány hatására még jobban felértékelődött a hazai termékek kereslete. Az Auchan kimondottan fontosnak érezte, hogy ebben a rendkívüli helyzetben még többet tegyen a magyar termékek és termelők népszerűsítése érdekében. A vállalat hálás a beszállítóinak, hiszen nekik is köszönhető, hogy az Auchan munkáját a szakma az egyik legrangosabb elismeréssel, a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjjal jutalmazta. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >