Az Auchan is a magyar termékeket népszerűsíti
Az Auchan stratégiájának központi eleme a helyi termékek és termelők támogatása, éppen ezért az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az áruházakban kapható magyar termékek aránya.
A vállalat létrehozta a saját közvetlen termeltetési programját, amelynek középpontjában a kiváló és ellenőrzött minőség áll. A vállalatnál évről évre azon dolgoznak, hogy minél többet tegyenek ennek irányába és bővítsék a kiváló hazai termékkínálatot. Jelenleg is olyan kiemelkedő programok futnak, mint például a „Gazdától az asztalig” elnevezésű aktivitás, amely egyre több területet fed le, és amelyet a még sikeresebb együttműködés elérése érdekében tv, katalógus, instore, valamint online kampány is támogat. Ezen termékek forgalmazásával a hazai termelőknek és gazdáknak stabil megélhetést biztosít a vállalat, a vásárlóknak pedig lehetőséget arra, hogy egy következő alkalommal már kedvenc termelőjük kínálatát keressék az áruház polcain.
Az Auchanban jelenleg már közel 100 árucikk rendelkezik a Magyar Termék, Hazai Termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjeggyel, amely garanciát jelent arra, hogy az adott termék kifogástalanul megfelel a tanúsítási szabályzatban rögzített feltételeknek. Az áruházlánc büszke arra, hogy 2008 óta megduplázódott a helyi forrásokból származó tételek mennyisége, a zöldség-gyümölcs választék 60 százaléka, a baromfihús 92 százaléka, a sertéshús 96 százaléka, a friss tejek, valamint az UHT tehéntejnek pedig 100 százaléka magyar beszállító partnerektől érkezik.
Az elmúlt időszakban a járvány hatására még jobban felértékelődött a hazai termékek kereslete. Az Auchan kimondottan fontosnak érezte, hogy ebben a rendkívüli helyzetben még többet tegyen a magyar termékek és termelők népszerűsítése érdekében. A vállalat hálás a beszállítóinak, hiszen nekik is köszönhető, hogy az Auchan munkáját a szakma az egyik legrangosabb elismeréssel, a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjjal jutalmazta. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >Kiváló minőség a tányérodon – KMÉ-védjegyes termékek a Mecsek Baromfi Kft.-től
A Mecsek Baromfi Kft. négy éve alakult azzal a céllal,…
Tovább olvasom >A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >