Az Auchan is a magyar termékeket népszerűsíti
Az Auchan stratégiájának központi eleme a helyi termékek és termelők támogatása, éppen ezért az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az áruházakban kapható magyar termékek aránya.
A vállalat létrehozta a saját közvetlen termeltetési programját, amelynek középpontjában a kiváló és ellenőrzött minőség áll. A vállalatnál évről évre azon dolgoznak, hogy minél többet tegyenek ennek irányába és bővítsék a kiváló hazai termékkínálatot. Jelenleg is olyan kiemelkedő programok futnak, mint például a „Gazdától az asztalig” elnevezésű aktivitás, amely egyre több területet fed le, és amelyet a még sikeresebb együttműködés elérése érdekében tv, katalógus, instore, valamint online kampány is támogat. Ezen termékek forgalmazásával a hazai termelőknek és gazdáknak stabil megélhetést biztosít a vállalat, a vásárlóknak pedig lehetőséget arra, hogy egy következő alkalommal már kedvenc termelőjük kínálatát keressék az áruház polcain.
Az Auchanban jelenleg már közel 100 árucikk rendelkezik a Magyar Termék, Hazai Termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjeggyel, amely garanciát jelent arra, hogy az adott termék kifogástalanul megfelel a tanúsítási szabályzatban rögzített feltételeknek. Az áruházlánc büszke arra, hogy 2008 óta megduplázódott a helyi forrásokból származó tételek mennyisége, a zöldség-gyümölcs választék 60 százaléka, a baromfihús 92 százaléka, a sertéshús 96 százaléka, a friss tejek, valamint az UHT tehéntejnek pedig 100 százaléka magyar beszállító partnerektől érkezik.
Az elmúlt időszakban a járvány hatására még jobban felértékelődött a hazai termékek kereslete. Az Auchan kimondottan fontosnak érezte, hogy ebben a rendkívüli helyzetben még többet tegyen a magyar termékek és termelők népszerűsítése érdekében. A vállalat hálás a beszállítóinak, hiszen nekik is köszönhető, hogy az Auchan munkáját a szakma az egyik legrangosabb elismeréssel, a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjjal jutalmazta. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >