Az Auchan idén is fogadja a középiskolásokat nyári gyakorlatra
Az Auchan már több mint 10 éve foglalkozik a szakképzésben résztvevő tanulók képzésével, és évek óta fogad nyári gyakorlatra olyan középiskolás diákokat, akiknek kötelező nyári szakmai gyakorlatot kell teljesíteniük. A tanulók nem csupán megtanulnak boldogulni egy valós munkakörnyezetben, de fizetést és étkezési juttatást is kapnak. Korábban a vállalatok támogatást is igénybe vehettek, azonban a jogszabályi módosítások következtében jelenleg erre nincs lehetőség. Ennek ellenére az áruházlánc továbbra is tárt karokkal várja országszerte a 10-11. osztályos diákokat.
Idén nyáron is legalább 100 diák számára biztosít gyakorlati helyet az Auchan, amely során a fiatalok eltölthetik a 140 óra kötelező szakmai gyakorlatukat. A fizetés mellett valós helyzetekben találhatják magukat, ahol minden munkafolyamatra kiterjedő tudással gazdagodhatnak. Noha korábban támogatást is igénybe vehettek a cégek, ebben az évben jelenleg erre nincs lehetőség. Az Auchan azonban a jogszabályi változtatások ellenére sem szerette volna megvonni a lehetőséget a középiskolásoktól, így idén nyáron, június 16-a és augusztus 31-e között is fogadja a lelkes diákokat mind a 24 áruházában.
„Nagyon fontosnak tartjuk, hogy legyen lehetősége a középiskolásoknak megfelelő módon eltölteni a kötelező szakmai gyakorlatukat. Az Auchan mindig is szívén viselte ezt a témát, és ez ezután is így marad. Mindent megteszünk azért, hogy tanulóink megfelelő képzést kapjanak ez idő alatt, azt érezzék, hogy ők is a csapat részét képezik. Nem egyszer előfordult már, hogy aki nálunk töltötte ezt a 140 órát, a későbbiekben itt helyezkedett el, aminek szívből örülünk”
– mondta el Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos HR igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >