Az Auchan-árösszehasonlító oldalán mindig az Auchan győz
A Pénzcentrum kipróbálta az Auchan nemrég indult ár-összehasonlító honlapját. Az internetes portál három különböző típusú vásárlói csomagot állított össze, mindegyikben az Auchan győzött.
Szeptember elsejétől új honlapot indított az Auchan Magyarország, a legnagyobb hipermarketek árainak összehasonlítása érdekében. A havi rendszerességű felmérést az Auchantól független HMSM Consulting társaság végzi alkalmanként más-más budapesti vagy Budapest környéki Tesco, Cora, Interspar és Auchan áruházakban.
A vizsgálatba a magyarországi hipermarket piacon legnagyobb eladást jelentő 3 ezer márkatermékből minden alkalommal a felmérést végző cég választja ki a vizsgálandó 600 (80%-ban tömegfogyasztási, 20%-ban pedig friss élelmiszer) terméket. A felmérés feltétele az is, hogy az egymással összevehető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben legyenek. Hackl Mónika, a Tesco szóvivője a Pénzcentrumnak néhány napja úgy nyilatkozott, hogy a rendszer nem tudja majd kezelni a saját márkás termékeket, melyek jelentős részt képviselnek a vásárlói kosarakban. A havi egy alkalommal történő összehasonlítás egyébként sem fest majd teljesen reális képet, mivel az árak folyamatosan változhatnak.
Hasonló véleményen volt a Spar is. Szerintük az összehasonlítás nem lehet objektív, mert az Auchan jóval kevesebb áruházzal rendelkezik, mint a Spar.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >