Az Auchan-árösszehasonlító oldalán mindig az Auchan győz
A Pénzcentrum kipróbálta az Auchan nemrég indult ár-összehasonlító honlapját. Az internetes portál három különböző típusú vásárlói csomagot állított össze, mindegyikben az Auchan győzött.
Szeptember elsejétől új honlapot indított az Auchan Magyarország, a legnagyobb hipermarketek árainak összehasonlítása érdekében. A havi rendszerességű felmérést az Auchantól független HMSM Consulting társaság végzi alkalmanként más-más budapesti vagy Budapest környéki Tesco, Cora, Interspar és Auchan áruházakban.
A vizsgálatba a magyarországi hipermarket piacon legnagyobb eladást jelentő 3 ezer márkatermékből minden alkalommal a felmérést végző cég választja ki a vizsgálandó 600 (80%-ban tömegfogyasztási, 20%-ban pedig friss élelmiszer) terméket. A felmérés feltétele az is, hogy az egymással összevehető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben legyenek. Hackl Mónika, a Tesco szóvivője a Pénzcentrumnak néhány napja úgy nyilatkozott, hogy a rendszer nem tudja majd kezelni a saját márkás termékeket, melyek jelentős részt képviselnek a vásárlói kosarakban. A havi egy alkalommal történő összehasonlítás egyébként sem fest majd teljesen reális képet, mivel az árak folyamatosan változhatnak.
Hasonló véleményen volt a Spar is. Szerintük az összehasonlítás nem lehet objektív, mert az Auchan jóval kevesebb áruházzal rendelkezik, mint a Spar.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >