Az Auchan-árösszehasonlító oldalán mindig az Auchan győz
A Pénzcentrum kipróbálta az Auchan nemrég indult ár-összehasonlító honlapját. Az internetes portál három különböző típusú vásárlói csomagot állított össze, mindegyikben az Auchan győzött.
Szeptember elsejétől új honlapot indított az Auchan Magyarország, a legnagyobb hipermarketek árainak összehasonlítása érdekében. A havi rendszerességű felmérést az Auchantól független HMSM Consulting társaság végzi alkalmanként más-más budapesti vagy Budapest környéki Tesco, Cora, Interspar és Auchan áruházakban.
A vizsgálatba a magyarországi hipermarket piacon legnagyobb eladást jelentő 3 ezer márkatermékből minden alkalommal a felmérést végző cég választja ki a vizsgálandó 600 (80%-ban tömegfogyasztási, 20%-ban pedig friss élelmiszer) terméket. A felmérés feltétele az is, hogy az egymással összevehető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben legyenek. Hackl Mónika, a Tesco szóvivője a Pénzcentrumnak néhány napja úgy nyilatkozott, hogy a rendszer nem tudja majd kezelni a saját márkás termékeket, melyek jelentős részt képviselnek a vásárlói kosarakban. A havi egy alkalommal történő összehasonlítás egyébként sem fest majd teljesen reális képet, mivel az árak folyamatosan változhatnak.
Hasonló véleményen volt a Spar is. Szerintük az összehasonlítás nem lehet objektív, mert az Auchan jóval kevesebb áruházzal rendelkezik, mint a Spar.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >