Az ásványvizek dobták meg a Danone bevételét
A francia Danone-csoport bevétele 7,6 százalékkal 5,1 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, elsősorban annak köszönhetően, hogy felszökött az értékesítés Ázsiában.
Bár a francia cégcsoport a joghurtok forgalmazásában első a világon, a növekmény főként az ásványvíz üzletágból származott, ami különösen a feltörekvő országokban volt figyelemreméltó.
A vállalat bevételének 60 százalékát kitevő tejtermék üzletágban 3,8 százalékkal nőttek a bevételek, közel hárommilliárd euróra, az ásványvizek forgalma 16 százalékkal 841 millió euróra emelkedett.
A társaság arra számít, hogy az év egészében 5-7 százalékkal fognak bővülni bevételei tavalyhoz képest, mert megindult az erősödés az amerikai és az orosz piacon, és reményei szerint a feltörekvő piacok erőteljes bővülése ellensúlyozni tudja a válság sújtotta dél-európai országok keresletének a gyengülését. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >