Az ásványvizek dobták meg a Danone bevételét
A francia Danone-csoport bevétele 7,6 százalékkal 5,1 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, elsősorban annak köszönhetően, hogy felszökött az értékesítés Ázsiában.
Bár a francia cégcsoport a joghurtok forgalmazásában első a világon, a növekmény főként az ásványvíz üzletágból származott, ami különösen a feltörekvő országokban volt figyelemreméltó.
A vállalat bevételének 60 százalékát kitevő tejtermék üzletágban 3,8 százalékkal nőttek a bevételek, közel hárommilliárd euróra, az ásványvizek forgalma 16 százalékkal 841 millió euróra emelkedett.
A társaság arra számít, hogy az év egészében 5-7 százalékkal fognak bővülni bevételei tavalyhoz képest, mert megindult az erősödés az amerikai és az orosz piacon, és reményei szerint a feltörekvő piacok erőteljes bővülése ellensúlyozni tudja a válság sújtotta dél-európai országok keresletének a gyengülését. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >