Az ásványvizek dobták meg a Danone bevételét
A francia Danone-csoport bevétele 7,6 százalékkal 5,1 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, elsősorban annak köszönhetően, hogy felszökött az értékesítés Ázsiában.
Bár a francia cégcsoport a joghurtok forgalmazásában első a világon, a növekmény főként az ásványvíz üzletágból származott, ami különösen a feltörekvő országokban volt figyelemreméltó.
A vállalat bevételének 60 százalékát kitevő tejtermék üzletágban 3,8 százalékkal nőttek a bevételek, közel hárommilliárd euróra, az ásványvizek forgalma 16 százalékkal 841 millió euróra emelkedett.
A társaság arra számít, hogy az év egészében 5-7 százalékkal fognak bővülni bevételei tavalyhoz képest, mert megindult az erősödés az amerikai és az orosz piacon, és reményei szerint a feltörekvő piacok erőteljes bővülése ellensúlyozni tudja a válság sújtotta dél-európai országok keresletének a gyengülését. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >