Az ásványvíz királyának új dobása: Balogh Levente berobban a kozmetikai szektorba
Hogy kerül a Szentkirályi ásványvíz modern, kék, zöld, rózsaszín csomagolásban a drogériák polcaira? A titok nyitja nagyon egyszerű: Balogh Levente újabb területre robbant be. A 300 millió forintos befektetéssel induló kozmetikai termékcsaláddal ismét szintet lép a milliárdos üzletember. A Vízangyal termékek indén júniusban kerülnek forgalomba Magyarországon, a jövőben viszont regionális szinten is kaphatóak lesznek.
A magyar milliárdos a közelmúltban ugyanis belépett a kozmetikai szektorba. Az édesapja által alapított családi vállalkozásból alapította meg a Szentkirályi ásványvíz Kft-t, mely 2004-ben szénsavmentes kategóriában elnyerte a rangos párizsi Aqua-Eauscar díjat. Hogy aztán a terméket villámgyorsan piacvezetővé tegye Magyarországon. Ebbe a sikertörténetbe nem akárki fektetett be: az olasz Pasquale-család – több más ismert termék mellett – a világhírű Aqua Vera alapítója és a Mattoni márka tulajdonosa. A Mattoni és az új cég, a Central European Mineral Water Holding a Pepsi Cola regionális érdekeltségeit is felvásárolva Közép-Európa egyik vezető ásvány- és üdítőital forgalmazója lett.
Balogh Levente ismét a nulláról indulva dobott egy nagyot, amikor úgy döntött, hogy kipróbálja magát egy teljesen új területen. Amibe belevág, az egyedi, újdonság, piacdöngető. „Régóta eljátszottam a gondolattal, hogy a szentkirályi ásványvizet ne csak belső, hanem külső hidratálásra is használjuk fel. Így fogalmazódott meg bennem, hogy egy minőségi, kifejezetten ásványvízalapú kozmetikai családot fogok felépíteni. Kutatásaim során jöttem arra rá, hogy az ásványvíz kozmetológiai használata egyedülálló piaci rést jelent, hiszen nemzetközi szinten is termálvíz alapú termékeket készítenek. Ezt követően három évig irányítottam a fejlesztési munkákat, míg elérkeztünk a Vízangyal végleges termékeiig. A termék sikerességében pedig biztos vagyok, mivel nem ugrom olyan vízbe, ahol nem én vagyok a cápa.” – nyilatkozta a piacra lépéssel kapcsolatban.
A termékek június 1-tól jelentek meg – egyelőre – exkluzívan a Rossman drogérialánc polcain.
Az Vízangyal kozmetikumok csomagolásában visszaköszön az ásványvíz piacon már jól ismert színkódolás (rózsaszín, kék, zöld), amely eredetileg is Balogh Levente ötlete alapján honosodott meg Magyarországon. Allergén-, színezék- és tartósítószermentes, 100%-ban vegán kozmetikumok törnek be a piacra. A teljes portfolió jelenleg kézkrémből, testápolóból, tusfürdőből és folyékony szappanból áll majd. A logót az itthon jól csengő nevű Meska művésznő készítette, a stilizált angyal a könnyedséget, légiességet szimbolizálja. A vállalat fontosnak tartja a környezettudatosságot is, ezért az összes termék újrahasznosított vagy újrahasznosítható csomagolásban kerül a polcokra.
Az üzletember számára most is elsőrendű cél volt a hazai gazdaság erősítése, magyar piaci szereplőkkel történő együtt gondolkodás és értékteremtés. Ezért a kozmetikumokat egy veszprémi céggel és a Caola Zrt.-vel közösen gyártja.
A termékcsalád nem marad meg csak a Rossman polcain. A jövőben regionális terjeszkedésnek indul, az akkor már a – tervek szerint – 60 különféle termékből álló portfólió. A 2021-es év egyértelműen a piaci bevezetésről és a márkaismertség felépítéséről szól, a vállalat 2022-től várja a gazdasági sikereket, valamint erőteljes piacrészesedéssel számol Magyarországon.
Balogh Levente újabb nagy dobása nem légüres térből érkezett. Ahogy az üzletember elmondja, hat éveskorában egy családi ebédnél az édesapja megjósolta, hogy milliomos lesz belőle. Ma már tudjuk, hogy a papának nem lett igaza, hiszen a fiúból milliárdos lett.
„Vannak emberek, akik menedzsernek születtek, mások vállalkozónak, én az utóbbiak közé tartozom. Úgy működik ez, mint egy ütőképes hadsereg: egy generális valószínűleg nem a legjobb tüzér lenne, és csak néha megy ki a frontra, viszont a hadiszobában megtervezi a hadmozdulatokat, átlátja a helyzetet, és képes mozgatni a hadtesteket.”
A képletes „hadtestek” szinte állandóan mozognak a fejében. Egy új termék létrehozásakor, egy új cég felépítésekor, vagy egy másfajta portfólió kialakításakor fejben előre lejátssza a várható „hadmozdulatokat.” Általában úgy, ahogy aztán a valóságban bekövetkeznek.
A „mire büszke?” kérdésre elmosolyodik: „amikor a Kempinskiben ebédeltem, és kijött a francia séf, és elmondta, Balogh úr, a legjobb leveseket Szentkirályiból főzöm, hát az ilyen pillanatok megmaradnak az emberben.”
Kapcsolódó cikkeink
Egy cseppel közelebb az egészséghez: így lehet izgalmas a napi folyadékpótlás
A nem megfelelő hidratáció fejfájást, fáradtságot és koncentrációs problémákat okozhat,…
Tovább olvasom >5 tipp, hogy gyermekeink jókedvvel igyanak elég vizet a nagy melegbe
A nyári hőségben különösen fontos a megfelelő folyadékbevitel biztosítása gyermekeink…
Tovább olvasom >Csúcsra járatott ízélmény, avagy ezért az ásványvíz az étkezés és a kávézás legjobb kísérője
Az étkezés és a kávézás élményének tökéletes megéléséhez számos tényezőt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >